Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
beetje steun nodig?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: beetje steun nodig?
Na "de hoed" is dit één van de betere voor mij Michel
Zou een mooi vierkantje zijn. (Boven z'n hoofd nog twee rijen baksteen er af...maar dit is maar één mening.)
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
-
heel mooi de genietende blik vastgelegd.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht... Zou een mooi vierkantje zijn. (Boven z'n hoofd nog twee rijen baksteen er af...maar dit is maar één mening.)
Groetjes
Marc
behouden (met de rechteronderhoek) en dan de linkerbovenhoek net
over de voeg tussen de muren brengen. Kop dan mooi op een sterk punt.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDan komt die kop wel erg centraal te staan. Ik zou het beeldformaat
behouden (met de rechteronderhoek) en dan de linkerbovenhoek net
over de voeg tussen de muren brengen. Kop dan mooi op een sterk punt.
In jouw voorstel zou het niet alleen op 1/3 bovenaan maar ook nog op 1/3 links komen...
De uiteindelijke knoop tussen wel of niet wijzigen ligt bij Noenkel.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht... De uiteindelijke knoop tussen wel of niet wijzigen ligt bij Noenkel.
Groetjes
MarcVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMaar die schrijft altijd dat-ie niet kan kiezen ...
Mooi Michel.
Mvg.
Comment
-
Teveel ruimte boven zijn hoofd maar voor de rest zéér knap.
Mooi contact met de kerel
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Het is een mooie reeks foto's geworden Michel. De een al beter dan de andere maar dat is mij keuze . Het z/w in die reeks spreekt me geweldig aan en moet een mooie dag voor je geweest zijn. En... heb je ook veel kunnen proeven van dat lekkers?
Gr, Daniel.
Comment
-
-
merci allemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMaar die schrijft altijd dat-ie niet kan kiezen ...
voor deze heb ik idd gekeken of ik er bovenaan een stuk zou afdoen of niet.
En dan heb ik beslist om het niet te doen, ook al wist ik al op voorhand dat ik daarover commentaren zou krijgen
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtHet is een mooie reeks foto's geworden Michel. De een al beter dan de andere maar dat is mij keuze . Het z/w in die reeks spreekt me geweldig aan en moet een mooie dag voor je geweest zijn. En... heb je ook veel kunnen proeven van dat lekkers?
Gr, Daniel.
Het was idd een mooie dag. Ik heb veel kunnen proeven.
Blijkbaar iets te veel; volgens Gina toch 'k Ben de 2e dag maar wijselijk thuis gebleven
Comment
Comment