Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mie piraat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mie piraat

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Mie piraat

Hem Sien, hier heb ik mijn piraat en zelfs mooi belicht.

Comment

Voor mij niet scherp genoeg Sien, en een wat ongelukkige belichting vooral die driehoek onder de kin en op de rechter arm.
      Maar je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen op een défilé, je moet het doen met de omstandigheden die aanwezig zijn.
      Is natuurlijk ook niet de makkelijkste fotografie, om niet te schrijven een moeilijke.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        Hem Sien, hier heb ik mijn piraat en zelfs mooi belicht.
        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Voor mij niet scherp genoeg Sien, en een wat ongelukkige belichting vooral die driehoek onder de kin en op de rechter arm.
        Maar je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen op een défilé, je moet het doen met de omstandigheden die aanwezig zijn.
        Is natuurlijk ook niet de makkelijkste fotografie, om niet te schrijven een moeilijke.
        Groetjes
        Dank u voor de reactie!

Comment

en ik volg mijne copain ('t moet niet altijd in Tengels zijn, hé ) Djivan
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Dat dit geen makkelijke fotografie is...dat staat buiten kijf...Maar ik krijg kop nog staart aan je scherpte(probleem). Kan ook geen exif lezen...moeilijk om er dieper op in te gaan.

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
              Dat dit geen makkelijke fotografie is...dat staat buiten kijf...Maar ik krijg kop nog staart aan je scherpte(probleem). Kan ook geen exif lezen...moeilijk om er dieper op in te gaan.
              Dat is al maaaaaanden dat Bommasien met een scherpteprobleem zit en ik vind het ontzettend jammer dat ze alle adviezen ten spijt dit altijd in de wind slaat...
              Bommasien, nog eens, heb je al eens iemand met jouw toestel laten fotograferen, misschien zit er een instelling fout, doe jij nog iets fout in momenten zonder dat je het beseft, ik weet het ook niet.. maar die onscherpte.. dat zou na al die maanden toch niet meer zo vaak mogen voorkomen vind ik.

Het licht, je hebt niet veel te kiezen natuurlijk op een defile...
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Dat is al maaaaaanden dat Bommasien met een scherpteprobleem zit en ik vind het ontzettend jammer dat ze alle adviezen ten spijt dit altijd in de wind slaat...
                Bommasien, nog eens, heb je al eens iemand met jouw toestel laten fotograferen, misschien zit er een instelling fout, doe jij nog iets fout in momenten zonder dat je het beseft, ik weet het ook niet.. maar die onscherpte.. dat zou na al die maanden toch niet meer zo vaak mogen voorkomen vind ik.

Het licht, je hebt niet veel te kiezen natuurlijk op een defile...

Met alle respect maar vertel me aub welke adviezen ik in de wind sla?????want ik weet het ook niet meer hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Met alle respect maar vertel me aub welke adviezen ik in de wind sla?????want ik weet het ook niet meer hoor!
                  Ik vroeg je: heb je al eens iemand met jouw toestel laten fotograferen, misschien zit er een instelling fout, doe jij nog iets fout in momenten zonder dat je het beseft,
                  Ik heb je ook al meerdere keren voorgesteld kritischer te zijn over je eigen werk. Je volgt al een paar jaar opleiding dacht ik (verbeter me als ik fout ben), je post dagelijks foto's, op zich niks mis mee, waar wat leer je uit hopen foto's posten die merendeel onscherp zijn.
                  Meerderen gaven je al adviezen met puntjes die je best even checkt voor je post: staat je foto recht (dat is veel verbeterd ), geen storende elementen, is de foto scherp, heb je niet te hard aan de schuivertjes getrokken... Ik heb niet het idee dat je dat echt doet...
                  Je gaf ergens aan dat je 78% had dit jaar in je fotografie-opleiding, sorry, met alle respect, maar dan verwacht ik toch echt wel betere foto's (en al zeker niet zoveel onscherpe...).

Ik heb je ook al meermaals gezegd dat ik dit allemaal schrijf met mijn beste bedoelingen. Om een of andere reden blijf ik reageren en hameren, want ik zou het evengoed gewoon kunnen opgeven en je in je wijsheid laten.. maar ik geef (nog) niet op...
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Het advies is: maak scherpere foto's! (kan ik bijtreden in de laatste x foto's)

Bij wijze van test en ter aanvulling van wat Nena voorstelde: fotografeer eens iets statisch vanop statief, thuis. Wees heel critisch over de scherpte en post de foto hier als je tevreden bent.

Alvast niet wanhopen en blijven oefenen. Scherpe foto's trekken is niet altijd zo eenvoudig, maar kan geleerd worden met geduld en oefening. Succes.

V.
                    http://www.catchlight.be
                    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Ik vroeg je: heb je al eens iemand met jouw toestel laten fotograferen, misschien zit er een instelling fout, doe jij nog iets fout in momenten zonder dat je het beseft,
                      Ik heb je ook al meerdere keren voorgesteld kritischer te zijn over je eigen werk. Je volgt al een paar jaar opleiding dacht ik (verbeter me als ik fout ben), je post dagelijks foto's, op zich niks mis mee, waar wat leer je uit hopen foto's posten die merendeel onscherp zijn.
                      Meerderen gaven je al adviezen met puntjes die je best even checkt voor je post: staat je foto recht (dat is veel verbeterd ), geen storende elementen, is de foto scherp, heb je niet te hard aan de schuivertjes getrokken... Ik heb niet het idee dat je dat echt doet...
                      Je gaf ergens aan dat je 78% had dit jaar in je fotografie-opleiding, sorry, met alle respect, maar dan verwacht ik toch echt wel betere foto's (en al zeker niet zoveel onscherpe...).

Ik heb je ook al meermaals gezegd dat ik dit allemaal schrijf met mijn beste bedoelingen. Om een of andere reden blijf ik reageren en hameren, want ik zou het evengoed gewoon kunnen opgeven en je in je wijsheid laten.. maar ik geef (nog) niet op...
                      Ik ook niet

Comment

Working...
                      X