Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Booreiland voor onze kust !
Collapse
X
-
Booreiland voor onze kust !
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/Labels: Geen
-
-
Re: Booreiland voor onze kust !
Héél mooi sfeerbeeld
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Kan achter eerder gemaakte opmerkingen staan, met de toevoeging ,dat het vissersschip mooi voor evenwicht zorgt.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Heel mooie foto !
Mvg John
Comment
-
Bedankt iedereen voor de comments
[QUOTE=Brombeer;3889211]Heel mooi sfeerbeeld Marc
(Wist zelfs niet dat deze voor onze kust zichtbaar waren...)
Ik wist het ook niet, het was in ieder geval niet te zien met het blote oog en het was me ook niet opgevallen op het schermpje van mijn toestel.
Dus thuis op de computer pas ontdekt. Ik ben al eens gaan zoeken op het internet of er voor onze kust wel degelijk een booreiland ligt maar tot nu nog niets gevondenMvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
-
-
Comment
-
Mooie opname, daar is alles al van geschreven maar dit is geen booreiland maar een werkplatform van Firma De Pret uit Zeebrugge die grondmetingen doet zoals voor bv windmolens te kunnen plaatsen al is dit toch te dicht tegen de kust en kan het evengoed voor een paal met meetstation voor de stroming zijn. Dit even ter info.
Gr, Daniel.
Comment
-
Mooie opname, daar is alles al van geschreven maar dit is geen booreiland maar een werkplatform van Firma De Pret uit Zeebrugge die grondmetingen doet zoals voor bv windmolens te kunnen plaatsen al is dit toch te dicht tegen de kust en kan het evengoed voor een paal met meetstation voor de stroming zijn. Dit even ter info.
Gr, Daniel.
Comment
Comment