Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verfraaing in opdracht
Collapse
X
-
-
Re: Verfraaing in opdracht
Is een beetje pronken met andermans 'kunst', maar geen nood hoor, ik ga er straks ook een paar dergelijke plaatsen.
Wel mooie frisse kleuren, en je ziet dat het in opdracht was, het is te mooi en niet zomaar in het wilde weg.
Echt kunstenaars zitten er tussen die spuiters.
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtHet enige wat ik heb gedaan is 6 overlap ende foto gemaakt en aan elkaar geregen stitcht
Heb meerdere foto's gemaakt van andere stukken van het gebouw
Vriendelijke groet, jessey
Aan het formaat van de stenen te zien kon dit toch makkelijk in één foto, tenzij je natuurlijk verplicht was door plaatsgebrek om hééél dicht bij de muur te gaan staan.
Groetjes
Comment
-
Ja er stonden allemaal banken en hekjes in de weg. die wilde ik niet op de foto hebben.
Dus moest ik inderdaad dichterbij de muur gaan staan.
Ik had Toen niet mijn 28mm lens bij me.Op dat moment was ik op weg met mijn 85 mm lens.
Ga zeker nog eens terug met mijn 28mm.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtJa er stonden allemaal banken en hekjes in de weg. die wilde ik niet op de foto hebben.
Dus moest ik inderdaad dichterbij de muur gaan staan.
Ik had Toen niet mijn 28mm lens bij me.Op dat moment was ik op weg met mijn 85 mm lens.
Ga zeker nog eens terug met mijn 28mm..
Groetjes
Comment
-
ik vond dit al tof,
mooi gefotografeerd ook,
maar nu dat het (eigenlijk) een pano foto is ...
Comment
-
Heel mooi gedaan Jessey...Zou zo uit een stripverhaal kunnen komen (dat is dan de verdienste van de persoon die het op de muur spoot) Maar...de werkwijze die je gehanteerd hebt...chapeau
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment