Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat beeldvorming betreft zegt het mij ook helemaal niets. Mocht ik hem hebben gemaakt, zou ik er iets beeldend kunstig willen insteken. Bijvoorbeeld een tweekleurige bewerking waar het ongepleisterde gat iets toevoegd. Nu is de foto voor mij een dood beeld. Ja, in dit opzicht zie ik ook liever de bankjes
Is de plaats van het 'gat' dan niet kunstig genoeg?
Foto is niet echt duidelijk voor mij. Misschien kan Plaatwerker het zelf verklaren?
Wat moet ik verklaren?
Het is een muur die is gesausd over de ontbrekende pleister heen.
Muren met een raam en/of deur kunnen wel? En dan ga je dingen
weglaten. De deur of het raam, of allebei. Bij andere foto's zie ik dan
de afgesleten opmerking "Less is more".
Werkt zoiets beter met een andere titel als bijvoorbeeld "Abstract"?
Of een titel in een vreemde taal?
Gisteravond liet ik deze foto zien aan een bevriend etser. Hij was onmid-
dellijk enthousiast. Toen ik een beetje achtergrond erbij wilde geven,
weerde hij dat af. Hij vond dat niet nodig.
Dank voor jullie belangstelling, ook diegenen die ik niet heb gequoot.
Eveneens dank aan de kijkers die misschien met stomheid zijn geslagen.
Comment