![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/76347532/concerten/The%20Holy%20Buttons%40kamikaze05252013_0011ZW-Wklein.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
djedjingiiiiiiieuwieeeeuwingkedjing in zwart-wit
Collapse
X
-
djedjingiiiiiiieuwieeeeuwingkedjing in zwart-wit
Labels: Geen
-
-
Re: djedjingiiiiiiieuwieeeeuwingkedjing in zwart-wit
Als ik kijk op de link naar "concertfoto's" zijn 90% van die foto's daar beter dan deze bijna overal onscherpe foto.
Je kan hier veel betere foto's plaatsen, volgens mij.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAls ik kijk op de link naar "concertfoto's" zijn 90% van die foto's daar beter dan deze bijna overal onscherpe foto.
Je kan hier veel betere foto's plaatsen, volgens mij.
mvg,
Eddy
In dit beeld gaat het voor mij vooral over sfeer door het licht (of gebrek er aan),houding en compositie.
Comment
-
ik vind dit een héél mooie! Probeer ik ook altijd te maken, maar lukt niet altijd ...
Comment
-
Vind ik wel een leuk shot.
Het licht in Kamikaze is meestal niet echt al te best, om maar niet te zeggen een hel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtVind ik wel een leuk shot.
Het licht in Kamikaze is meestal niet echt al te best, om maar niet te zeggen een hel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtZe hebben daar het licht inderdaad nog niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtNeemt niet weg dat het een fantastische club is geworden, met altijd goede optredens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk berichtKom je er vaak?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtAl een paar x geweest (fotograaf bij RMP, nog geen opdrachten voor hun gedaan).
Ik heb er al enkele keren geweest en ik vind het hele opzet wel goed maar er zou wel wat licht bij mogen komen vooral de zangers staan vaak in het donker en dat maakt fotograferen niet zo makkelijk.
Comment
Comment