Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Raambloempjes
Collapse
X
-
-
Re: Raambloempjes
waarom heb je het bovenste van het raam er niet bij?
Ik zou hier ook perspectiefcorrectie toepassen: je raam loop verwijdt naar boven toe
-
Mijn geliefkoosde onderwerp (je zal er hier binnenkort nogal wat zien verschijnen).
Maar hier had ik liever het raam er volledig op gezien, en rechtsonder stoort dat 'vlak' nogal.
Persoonlijk zou ik het raam ook nog wat rechtzetten, maar daar moet ik mee oppassen, want sommigen zien het zelfs liever scheef .
Groetjes
Comment
-
Ik vond dit een moeilijke foto kwam er niet uit hoe ik de foto zou uitsnijden en rechtzetten de compositie liep fout... het was een oude boerderij waarvan de ramen naar binnen en buiten getrokken waren, vandaar dat ik hem ook gepost heb wis niet wat ik er moest mee doen maar na enkele tips van jullie heb ik het nog eens nader bekeken...hoop dat deze al iets beter uit komt.
Bedankt jongens
Comment
-
-
-
Updat is veel beter. Ik zou hier nog willen aan toevoegen dat het stukje muur erboven mag bewaard blijven. Ook al is het oneffen, brokkerig ... het hoort erbij en het geeft wat meer ruimte aan je venster.
Hier heb je dan de jong bloemenpracht die het oud boerderijraampje laat stralen.
Comment
Comment