Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
contrast geen probleem mee.
maar waarom die vignetering? Ik zie hier het nut er echt niet van in.
Je scherpte ligt eigenlijk in het gras voor het boos kijkend katje (we hebben er hier thuis ook ene die altijd 'boos' kijkt )
Compo enzo vind ik niet slecht.
Misschien volgende keer plat op je buik?
Graag ook jullie mening over het geheel, zodat ik hieruit nog kan bijleren.
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Ik dacht dat de EXIF gegevens te vinden zijn in Flickr als je op de foto klikt. maar ik zal ze er hier nog eens op plaatsen
Nikon D5200
Tamron lens: op 130 mm
ISO 200
1/200 bij f/7,1
Voor mij staat de poes er heel mooi op
Het vignet is jouw keuze...
Het dichtlopen van het zwart kon vermeden worden door nog wat bij te regelen aan de niveau's.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Als ik de zwarte pixels bekijk in Lightroom, zijn er praktisch geen. Enkel het neusje zou iets lichter mogen om de neusgaatjes te zien
Bedankt voor jullie bemerkingen en het bekijken van mijn foto's
MVG
Georges
Comment