Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meisjes!
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Meisjes!
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtHele fraaie silhouetjes en allemaal een verschillende houding en allemaal zo
typisch meisjesachtig. Je zou warempel nieuwsgierig worden naar hun gelaat.
Mooi.Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtIk vind dit leuk gedaan Sien!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtknap gedaan, mag mi iets scherperOorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht+1
Wat ook ook heel aangenaam kijken vind is die achtergrond.Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtMooie opname Sien.Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtHeel mooi met een prachtige achtergrond.
Mag van mij ook iets scherper.Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooi Sien.
Doet me een beetje denken aan die dans spelletjes op de spelcomputers.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Iets scherper (allee voor mij toch) en je had een topper Sien.
Wat ik wel zie is die rastertjes in de BG boven de hoofden. Dat is hier nog eens aan bod geweest, ik weet niet meer in wiens foto's en daar is toen een hele uitleg over verschenen, maar ik ga het niet weer opzoeken.
Groetjes
Comment
-
-
Iets scherper! en toch mooi in beeld gebracht Sien ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtknap gedaan, mag mi iets scherperNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
Comment