Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij in volgorde
2 - mocht iets meer ruimte in de rijrichting en iets minder achteraan, zodat paard/dochter niet zo centraal stonden
1 - half paard, onscherp paardenhoofd (maar dat is persoonlijke smaak)
3 - hier stoort de lesgeefster (denk ik) in de achtergrond.
Ik ga voor de eerste gaan. De tweede stoort de achtergrond een beetje bij de derde de lesgeefster.
De blik op je dochter haar gezicht is echt geld waard.
Er zit een lichte bruine zweem overheen bij alledrie de foto's Ik ga voor de tweede, is technisch de beste van de drie Zo ziet je paard er mooi wit uit. Als je de link weg wil, geef maar een gil
Ja de eerste vind ik super omdat Chloé heel geconcentreerd is, de 2de is ook leuk ze staan er beiden volledig en scherp op, mooie beweging ook.
Bij de derde vond ik de interactie van de lesgeefster met Chloé tof.
Comment