Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De deur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De deur

dank je wel Frie en Marie-Anne.
    Plaatwerker heeft gelijk, ik moet mijn weg volgen en dat kan alleen via mijn gevoel voor de dingen om me heen. Ze zullen misschien niet altijd volgens de geoorloofde weg zijn, maar elk plaatje draagt immers een stempel van de fotograaf.
    Ik zal mijn best doen.

Comment

Ik herroep mijn eerste reactie Loeky. Je moet inderdaad je eigen weg volgen, zonder links of rechts te kijken, alleen zo kom je vooruit.
      Ik zal nooit meer klagen over scheef, of krom, of licht, of donker, of of of.....
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Je ziet maar dat ik net zo 'moedig' ben als jij.
        In 13 minuten was het lontje al aan.
        Je doet alsof jij de enige bent die voor zijn mening durft uit te komen.
        Er zijn er meer.
        Probeer alles in zijn eigen context te zien en de boel wat minder absoluut te nemen.
        Soms zijn 'regels' handig, soms zijn ze overbodig.
        Blijf kalm, dan leef je langer.
        U hoeft zich niet om de duur van mijn leven te bekommeren, trouwens liever een kort leven waarin ik leef, dan een lang leven als lamzak.
        Groetjes

Comment

Amen

Ik durf soms niet te reageren omdat:

Ik de bagage (nog) niet heb om een foto te "keuren" (ver van zelfs)
          Ik achteraf na het lezen van de andere posts spijt heb dat ik dan niet gereageerd heb.
          Ik soms ook beter niet zou reageren om den boel hier (soms) niet verder op te jutten, maar da heeft ook zijn charme en toont aan dat we met zijn allen een "hart" hebben voor fotografie.

Soms moet ge uzelf eens voorstellen dat ge op café (of andere sociale plaats zoals bv markt, toneelvoorstelling, voetbal,...) dezelfde heftige discussie voert met de persoon in kwestie hier. Een discussie over het zelfde grassprietje dat "toch wel beter zou weggepoetst moest hebben".
          Wedden dat ge als "beste vrienden" kunt eindigen op het einde van de avond aan den toog.
          Een forum lijkt me niet de uitgesproken plaatst om zaken tot op het bod uit te spitten.
          Leven en laten leven denk ik dan
          Running is a way of living..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
            Amen

Ik durf soms niet te reageren omdat:

Ik de bagage (nog) niet heb om een foto te "keuren" (ver van zelfs)
            Ik achteraf na het lezen van de andere posts spijt heb dat ik dan niet gereageerd heb.
            Ik soms ook beter niet zou reageren om den boel hier (soms) niet verder op te jutten, maar da heeft ook zijn charme en toont aan dat we met zijn allen een "hart" hebben voor fotografie.

Soms moet ge uzelf eens voorstellen dat ge op café (of andere sociale plaats zoals bv markt, toneelvoorstelling, voetbal,...) dezelfde heftige discussie voert met de persoon in kwestie hier. Een discussie over het zelfde grassprietje dat "toch wel beter zou weggepoetst moest hebben".
            Wedden dat ge als "beste vrienden" kunt eindigen op het einde van de avond aan den toog.
            Een forum lijkt me niet de uitgesproken plaatst om zaken tot op het bod uit te spitten.
            Leven en laten leven denk ik dan
            Dat zal niet lukken. Het staat vandaag in Het Nieuwsblad "Belg gaat steeds minder op café" en als een Hollander een verfrissing wil, dan zet hij het raam open, dus........
            Groetjes

Comment

Heerlijke foto.
              Ik kom er niet goed aan uit, maar dat hoeft ook niet.
              Groetjes,
              Dominic

Comment

[QUOTE][Ik herroep mijn eerste reactie Loeky. Je moet inderdaad je eigen weg volgen, zonder links of rechts te kijken, alleen zo kom je vooruit.
                Ik zal nooit meer klagen over scheef, of krom, of licht, of donker, of of of.....
                Groetjes
                /QUOTE]

Niet boos of teleurgesteld zijn Djivan. Plaatwerker antwoordde via deze weg, gewoonweg op een vraag die ik hem gesteld had. Omdat ik niet klaar zag in bepaalde voorstellen (ook al gaven ze goed hoor, maar ze veranderden de context, van het beoogde doel) die er soms voorgelegd werden en wou weten of er ook hiervoor ook die andere mogelijkheden open stonden.

Bedankt Zibro en Runnerken.

Comment

aaah... discussies... tislanggeleden...

ik heb het hier al eens geschreven: 'k heb al tentoonstellingsfottoos gezien van bekende, beroemde en geroemde fotografen, waarvan ik dacht: "moest ik die foto op 't forum zetten, ze maken me af".
                  Deze week ben ik bezig geweest met het fotoshoppen van communiefeestjefotoos; er zitten er tussen waar je ziet dat alles schuin staat op de achtergrond. Maar wanneer je ze dan recht zet, trekken ze op nix meer...

Meer en meer begin ik ook mijn eigen gedacht te doen (m.u.v de momenten waar ik behaagziek ben ),
                  maar om dat te doen, moet je toch al een beetje bagage hebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik....

Zo komt het ook dat we toch meestal al wel de foto's van de vaste klanten er kunnen uithalen.
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooi gezegd NoekelMi. Ieder zal na verloop van tijd zijn stempel op eigen werk plaatsen. Dan behoeven we zelfs onze handtekening er niet meer op te plaatsen.

Comment

Working...
                    X