Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met paaltjes en prikkeldraad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met paaltjes en prikkeldraad

    [CENTER]https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink
    iso 200-42mm-f13-1/200s

    [CENTER]

    Laatste update met tips van Beelder
    Last edited by bommasien; 29 mei 2013, 11:21.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Met paaltjes en prikkeldraad

    Ik wil je foto niet afbreken ofzo, maar ik vind de kleuren zo onnatuurlijk... of was dit de bedoeling? Precies of alles een paarsachtige tint heeft...
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

    Comment


    • #3
      Re: Met paaltjes en prikkeldraad

      Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
      Ik wil je foto niet afbreken ofzo, maar ik vind de kleuren zo onnatuurlijk... of was dit de bedoeling? Precies of alles een paarsachtige tint heeft...
      bedankt voor je opmerking!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Met paaltjes en prikkeldraad

        Ik heb onlangs van jou zo een prachtig portret gezien van Renoir Volgens mij heb je ook meer aanleg voor portretfotografie, waar ik mij zeker zou gaan op richten Ik volg hier Roeliee zeker wat betreft de kleuren. Je compositie is niet slecht met je diagonale paaltjes, al mochten ze iets hoger in beeld, en links dat stukje boom weg. Daarna boven wat lucht eraf en je bekomt terug hetzelfde formaat. Alles hiervoor is wat ik zou doen hoor, dus probeer je eigen beeld te vormen.

        Comment


        • #5
          Re: Met paaltjes en prikkeldraad

          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Ik heb onlangs van jou zo een prachtig portret gezien van Renoir Volgens mij heb je ook meer aanleg voor portretfotografie, waar ik mij zeker zou gaan op richten Ik volg hier Roeliee zeker wat betreft de kleuren. Je compositie is niet slecht met je diagonale paaltjes, al mochten ze iets hoger in beeld, en links dat stukje boom weg. Daarna boven wat lucht eraf en je bekomt terug hetzelfde formaat. Alles hiervoor is wat ik zou doen hoor, dus probeer je eigen beeld te vormen.
          Up geplaatst met jouw aanbevelingen waarvoor dank.
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Met paaltjes en prikkeldraad

            Met de Update volgens de regel van Bartjens(derden ) zit je al aardig in de buurt. In je dieptewerking hoef je geen al te grote afstand te overbruggen, dus is f8 hier vorldoende en probeer hier de gulden middenweg te zoeken en focus op het midden(eye catching) en houdt de ontspanknap half ingedrukt en stel scherp. De diepte is dan 'meestal' net zou scherp als je voorgrond. Tip: Als je verkleind met BD-sizer dan heb je de mogelijkheid om je exif te bewaren in de foto. Aanvinken 'Keep exif'. Je exif blijft dan in je foto staan

            Comment


            • #7
              Re: Met paaltjes en prikkeldraad

              Mooi locatie om vast te leggen, maar hier zijn zowel de kleuren als de scherpte niet optimaal.

              PS Oppassen met de afmetingen Sien. Max. 1024, hier zijn ze allebei 1200.

              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Met paaltjes en prikkeldraad

                Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                Met de Update volgens de regel van Bartjens(derden ) zit je al aardig in de buurt. In je dieptewerking hoef je geen al te grote afstand te overbruggen, dus is f8 hier vorldoende en probeer hier de gulden middenweg te zoeken en focus op het midden(eye catching) en houdt de ontspanknap half ingedrukt en stel scherp. De diepte is dan 'meestal' net zou scherp als je voorgrond. Tip: Als je verkleind met BD-sizer dan heb je de mogelijkheid om je exif te bewaren in de foto. Aanvinken 'Keep exif'. Je exif blijft dan in je foto staan
                ik gebruik bd sizer niet, ik ga van lightroom naar picasaweb, ik heb idd een probleem mee met die exifs te bewaren ik heb nochthans opanda!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Met paaltjes en prikkeldraad

                  je wolkenlucht in je eerste vind ik toch wel de betere
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Met paaltjes en prikkeldraad

                    Ik volg djivan volledig. Dit is geen beeld om te bewaren...

                    gr, V.
                    http://www.catchlight.be
                    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                    Comment

                    Working...
                    X