Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Koekoek Mooie vliegruimte. Zit wat te twijfelen of je hem/haar zou oplichten, maar denk dat het smaakverschillend zal zijn. Zelden kun je een koekoek vastleggen, en daarvoor al zeker een compliment.
Koekoek Mooie vliegruimte. Zit wat te twijfelen of je hem/haar zou oplichten, maar denk dat het smaakverschillend zal zijn. Zelden kun je een koekoek vastleggen, en daarvoor al zeker een compliment.
Foto is een aardige crop. Ik had mijn 300 mm erop zitten , ik hoorde de koekoek wel , en in een flits zag ik hem voorbij komen. Toen moest ik natuurlijk snel zijn .....Vandaar dat de foto niet goed is , maar als waarneming geslaagd
Foto is een aardige crop. Ik had mijn 300 mm erop zitten , ik hoorde de koekoek wel , en in een flits zag ik hem voorbij komen. Toen moest ik natuurlijk snel zijn .....Vandaar dat de foto niet goed is , maar als waarneming geslaagd
Ik merkte het dat het een crop was, maar de waarneming is top en terecht dat je hem hier dan weer in BH laat zien.
Ook al is het geen topplaatje, dan nog mag je even aandacht schenken aan
het histogram en desgewenst even de shaduwzijde wat oplichten. De ruis is
onvermijdelijk maar hierbij niet storend.
Je histogram in orde brengen en het beestje wat oplichten zal je foto véél beter maken. Volledig eens met Plaatwerker en dat is niet altijd zo
mvg,
Eddy
Je histogram in orde brengen en het beestje wat oplichten zal je foto véél beter maken. Volledig eens met Plaatwerker en dat is niet altijd zo
mvg,
Eddy
Ja, bij Beoordeling en SC letten ze daar niet altijd voldoende op.
Ja, bij Beoordeling en SC letten ze daar niet altijd voldoende op.
Heb ik ook reeds gemerkt..... dat is toch raar hé .
On topic : als momentopname, of beter zeldzame waarneming, goed vastgelegd, maar niet meer als dat.
De up is iets beter door de vogel wat lichter te maken, maar (waarschijnlijk door de crop) is de lucht zowel in de originele als in de up vol ruis.
Groetjes
Comment