Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de tips! Ik had hem speciaal wat donkerder gemaakt om de lucht meer te laten uitkomen. Ik wilde een meer "dramatische" lucht, maar hierdoor verdonkerde de gehele foto. Misschien iemand tips hoe je de lucht meer kan laten uitkomen? Even een update geplaatst die opgelicht is. De condensstreep vond ik juist leuk
Update is al beter, eerste vond ik ook te donker. Mooie compositie en avondlicht. De condensstreep zou ik ook weghalen. Als je enkele de lucht donkerder wilt hebben, kan je gebruik maken van een grijsverloopfilter. Je kan dit ter plekke doen, dus met een daadwerkelijke filter voor je lens, maar je kan het ook in lightroom doen. Het effect is niet hetzelfde, ter plekke is altijd beter. Maar als je het nu en dan eens nodig hebt kan lightroom al een uitkomst bieden.
Update is veel beter en de weerspiegeling van de wolken in het water komt beter over. Ga met me voorgangers mee over die streep in de wolken, zou ik ook wegdoen.
gr, Daniel.
Ga ook voor de update maar zonder de streep. Had ook eens zo een foto en vond de streep ook wel leuk... tot ik hem geprint had. Stoorde enorm en opnieuw kunnen printen...
Comment