Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renoir

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Renoir

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
    We moesten ook nog een stop-motion of een time-laps(kan ik hier niet tonen) indienen, de punten werden samengeteld. Goed voor 78%!
    Ik was nog niet klaar met typen, maar drukte per abuus op de knop. Enfin, de 2 jaar volbracht met 78%? Gefeliciteerd vier juryleden stellen de punten samen inderdaad(één daarvan is dus je monitor, zeg maar begeleider die je in je laatste (half)jaar bij eindprojecten heeft bijgestaan. Goed gedaan hoor
    Last edited by Beelder; 26 mei 2013, 17:45.

Comment

sjieke opdracht
      en...
      sjiek gedaan !
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Knap gedaan Sien.
        Mvg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          sjieke opdracht
          en...
          sjiek gedaan !
          Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
          Knap gedaan Sien.
          Mvg.
          dankuwel!!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

ik vind het een mooie foto, mss valt de schaduw hier zelf nog mooier dan op het schilderij (is wat te klein om juist te zien).
            het kopiëren van, is niet echt mijn ding, maar het jouwe precies wel. best een mooie oefening, en knap uitgevoerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
              ik vind dit knap gedaan, waar blijf je het halen Sien?
              Ik denk een opdracht vanuit de school. Boots een schilderij na.. been there, done that.

Het is je wel aardig gelukt..
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

'k vind vinding rijk knap sien

mvg jako
                Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

jako

Comment

knap gedaan hoor !!
                  Mvg,
                  Annie

Comment

Deze is dan weer top Geslaagd
                    Photography is an art of observation.

Comment

Bommasien, ik snap het echt niet hoor. Je post zoveel prullenmand foto's, maar dan plaats je hier een vrij ok foto . Hij is zeker niet perfect, maar je hebt de opdracht vrij goed uitgevoerd. Heb je dit samen met je medestudenten gedaan?
                      Ik ben trouwens wel benieuwd naar je eindwerk. Waarom post je daar dan niet eens wat foto's van? (dan die onscherpe prullenmandplaatjes uit andere posts).
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Bommasien, ik snap het echt niet hoor. Je post zoveel prullenmand foto's, maar dan plaats je hier een vrij ok foto . Hij is zeker niet perfect, maar je hebt de opdracht vrij goed uitgevoerd. Heb je dit samen met je medestudenten gedaan?
                        Ik ben trouwens wel benieuwd naar je eindwerk. Waarom post je daar dan niet eens wat foto's van? (dan die onscherpe prullenmandplaatjes uit andere posts).
                        Dit deed ik alleen ok? Dit was mijn eindwerk in combinatie met een time-laps. Maar dat alles heb ik al gezegd! Soms moet men hier ook al eens lezen en niet enkel naar 'perfecte' fotos kijken! En die perfecte zullen 'anderen dan wel plaatsen zeker, ik niet anders zat ik niet meer in de beginnershoek!De meisjes foto waar jij ook op reageerde gebeurde in zeer slechte lichtomstandigheden en vermits Ik wel tevreden was met het resultaat wou ik deze wel plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                          Dit deed ik alleen ok? Dit was mijn eindwerk in combinatie met een time-laps. Maar dat alles heb ik al gezegd! Soms moet men hier ook al eens lezen en niet enkel naar 'perfecte' fotos kijken! En die perfecte zullen 'anderen dan wel plaatsen zeker, ik niet anders zat ik niet meer in de beginnershoek!De meisjes foto waar jij ook op reageerde gebeurde in zeer slechte lichtomstandigheden en vermits Ik wel tevreden was met het resultaat wou ik deze wel plaatsen.
                          Kijk, Bommasien, met alle respect, maar als je zo een goede foto neerzet van je Renoir, dan snap ik niet dat je die andere foto's 'goed' vindt. In een opleiding leer je ook kritisch kijken naar je eigen werk en natuurlijk kun je iets ook wel eens echt goed vinden terwijl een ander het maar niks vindt, maar onscherpe foto's - ook al waren die genomen bij slechte licht omstandigheden - daar kun je toch niet tevreden over zijn??

Ik zet dit hier echt met de beste bedoelingen, net zoals ik rond je 'onscherpte' in het verleden al vaak de moeite heb genomen (ook in PM) om je hiermee vooruit te helpen.
                          Ik sluit daarom af met deze mooie spreuk:
                          Kritiek is als een zachte regen: om je groei te bevorderen, zonder de wortels te ondergraven.
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Heel mooi in beeld gebracht Sien,prachtig gedaan,grts,Jozef
                            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Merci zulle!

Comment

Buiten een paar kleine afwijkingen met het origineel...je wou er zekerlijk je eigen draai aan geven...vind ik deze "ferm" gedaan

Groetjes
                                Marc
                                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                                X