Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alleen al omdat dit 'merk' ooit mijn eerste camera was, waardoor ik het virus te pakken kreeg en uiteindelijk koos voor fotografie vind ik dit een mooie foto. Zo, en de eerste die de foto afbreekt krijgt het met mij te doen.. Natuurlijk een grapje
Dit toestel zit helaas nog niet in m'n verzameling
Heb wel zo iets gelijkaardig nl. een Ferrania Elioflex uit 1950.
Het blijft toch een helse zoektocht om zo'n oude toestellen nog te vinden, die dan ook nog origineel en compleet zijn..
mvg Dave
Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro
Ik ken niets van de camera zelf, dus reageer maar op de foto
Dat hij zo off-center staat is knap, uiteraard... alleen beetje jammer dat de tafel daar zo plots stopt, denk ik dan. De weerspiegelingen in de lenzen vind ik dan weer wel mooi, trok meteen mijn aandacht.
Comment