Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooi portret van de kaas-slager winkelier. Ik zou ook iets boven het hoofd wegsnijden. De artikelen blijven immers zichtbaar.
Had gekund loeky, maar dan had je weer andere BD leden gehad die zouden hebben gezegd. Hij staat te dicht tegen het kader ik zou boven graag meer ruimte willen zien.
Begrijp niet goed je leuke onderonsje met Loeky ivm meer of minder ruimte.
Mocht ie met zijn kale knikker tegen het kader plakken bovenaan, dan zouden de meesten hier inderdaad om meer ruimte vragen, wat logisch zou zijn.
Maar als ik naar de ruimte rechts kijk, en je neemt diezelfde ruimte bovenaan, dan zal er geen haan naar kraaien dat er te weinig/te veel ruimte is.
Zomaar gaan beweren dus dat er hier in het wilde weg om meer of minder ruimte gevraagd wordt hier zijn dus nonsens.
Dus volg ik Eddy voor 100 %. Maar zoals steeds, het is uw foto, daar doet U mee wat U ook maar wilt
Groetjes
Ik vind hem steengoed. Die witte borden boven zijn hoofd storen niet. Zijn blik en pose pakken alle aandacht naar mijn gevoel.
Heb je hem gevraagd te poseren of is dit een onverwachtse?
Comment