Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste poort

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De eerste poort

Zoals altijd ben ik zeer benieuwd naar de reacties.

Re: De eerste poort

Spijtig maar het geheel mist pit.Te weinig contrast en scherpte, het geheel oogt flets.
    Photography is an art of observation.

Comment

Het lijkt wel of dit laat in de middag genomen is. Kan ik zeggen, ook als beginner, dat het licht links boven niet echt gelukt is?
      Running is a way of living..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
        .....
        Zoals altijd ben ik zeer benieuwd naar de reacties.
        en zo als bekend, ik naar de exif en gebruikte lens..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
          Spijtig maar het geheel mist pit.Te weinig contrast en scherpte, het geheel oogt flets.
          Dat is raar, ik vind het bij mij er toch vrij scherp eruit zien en niet zo flets. Er hing wel vrij veel smog misschien dat dit er iets mee te maken kan hebben.
          Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
          Het lijkt wel of dit laat in de middag genomen is. Kan ik zeggen, ook als beginner, dat het licht links boven niet echt gelukt is?
          Licht links boven is tegenlicht van de zon.

Voor bouk: Zal ze later er nog bijzetten, ik kan er nu zelf niet aan.

Bedankt voor de reacties!

Comment

beter is het om in de vroege morgen of in de late namiddag te fotograferen, heb je zo geen hard licht en geen harde schaduwen
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooie sfeer.
              Exif gegevens kunnen nuttig zijn voor bijkomende commentaar.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                beter is het om in de vroege morgen of in de late namiddag te fotograferen, heb je zo geen hard licht en geen harde schaduwen
                Dit is een waarheid als een koe, waar ik het 100 % mee eens ben. Maar als je bvb. op vakantie foto's neemt, kan je die moeilijk, zo niet onmogelijk allemaal in de vroege morgen of late namiddag maken. Wanneer je één of andere uitstap maakt dan zou je nooit een foto kunnen/mogen maken..... niet te doen dus. Tenzij men zich op vakantie niet beweegt en steevast rond z'n verblijfplaats blijft honken, dan kan het wel, maar dan heb je allemaal dezelfde foto's wat ook niet de bedoeling is.
                Je hebt dus overschot van gelijk maar of dit altijd uitvoerbaar is in de praktijk.......
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Dit is een waarheid als een koe, waar ik het 100 % mee eens ben. Maar als je bvb. op vakantie foto's neemt, kan je die moeilijk, zo niet onmogelijk allemaal in de vroege morgen of late namiddag maken. Wanneer je één of andere uitstap maakt dan zou je nooit een foto kunnen/mogen maken..... niet te doen dus. Tenzij men zich op vakantie niet beweegt en steevast rond z'n verblijfplaats blijft honken, dan kan het wel, maar dan heb je allemaal dezelfde foto's wat ook niet de bedoeling is.
                  Je hebt dus overschot van gelijk maar of dit altijd uitvoerbaar is in de praktijk.......
                  Groetjes
                  das waar, maar als je hier nog wat meespeelt in ps (contrast en levels, structuur) dan je er toch nog wat uithalen.

Comment

Working...
                  X