Moderator Note: Beste,
Op Belgium digital is het de bedoeling dat je de foto's zichtbaar plaats .
Hier kan u vinden hoe je uw foto zichtbaar kunt posten .
Lees ook de regels nog is goed na want je mag ook in de beginnershoek maar maximum 3 foto's per dag en per topic plaatsen .
Hier stonden al 5 links naar een flickr pagina en ik heb er dan ook 2 van verwijderd .
Moest u alsnog vragen hebben, of blijkt het toch niet te lukken, mag u mij, of één van mijn collega's, steeds contacteren.
Op Belgium digital is het de bedoeling dat je de foto's zichtbaar plaats .
Hier kan u vinden hoe je uw foto zichtbaar kunt posten .
Lees ook de regels nog is goed na want je mag ook in de beginnershoek maar maximum 3 foto's per dag en per topic plaatsen .
Hier stonden al 5 links naar een flickr pagina en ik heb er dan ook 2 van verwijderd .
Moest u alsnog vragen hebben, of blijkt het toch niet te lukken, mag u mij, of één van mijn collega's, steeds contacteren.
Zoals me hierboven duidelijk gemaakt is was ik niet correct bezig.
Bij deze de 'legale' versie van mijn foto's =)
Via deze weg wil ik graag mijn foto's eens laten beoordelen bij mensen die weten waarover ze spreken. ik heb niet iemand in mijn directe omgeving die ook bezig is met fotografie, dus ik krijg dus ook geen juiste feedback over mijn foto's.
Mijn vraag is dus of jullie deze eens willen beoordelen zodat ik mezelf alleen maar kan verbeteren.
Ik verwacht niets minder dan de waarheid, of deze nu positief of minder positief is.
Alle kritiek is welkom, alsook uiteraard alle tips van jullie topfotografen =D
Alvast bedankt!
Groetjes,
Donny
Comment