Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Objective meningen gezocht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Objective meningen gezocht!

Moderator Note: Beste,

Op Belgium digital is het de bedoeling dat je de foto's zichtbaar plaats .
    Hier kan u vinden hoe je uw foto zichtbaar kunt posten .

Lees ook de regels nog is goed na want je mag ook in de beginnershoek maar maximum 3 foto's per dag en per topic plaatsen .
    Hier stonden al 5 links naar een flickr pagina en ik heb er dan ook 2 van verwijderd .

Moest u alsnog vragen hebben, of blijkt het toch niet te lukken, mag u mij, of één van mijn collega's, steeds contacteren.

Zoals me hierboven duidelijk gemaakt is was ik niet correct bezig.

Bij deze de 'legale' versie van mijn foto's =)

Via deze weg wil ik graag mijn foto's eens laten beoordelen bij mensen die weten waarover ze spreken. ik heb niet iemand in mijn directe omgeving die ook bezig is met fotografie, dus ik krijg dus ook geen juiste feedback over mijn foto's.

Mijn vraag is dus of jullie deze eens willen beoordelen zodat ik mezelf alleen maar kan verbeteren.
    Ik verwacht niets minder dan de waarheid, of deze nu positief of minder positief is.
    Alle kritiek is welkom, alsook uiteraard alle tips van jullie topfotografen =D

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Donny

Last edited by Proxxy; 12 mei 2013, 15:36.
    Nikon D7000 - Nikkor MB-D11 - Nikkor 105mm F2.8 - Nikkor 50mm F1.8g - Nikkor 18-55mm - Nikkor 55-200mm - SIGMA 17-50mm F2.8 - 2x YN 460II

Re: Objective meningen gezocht!

Dit is een dubbele posting, en geen foto's opgeladen !

Plaat je beelden bij de fotobeoordeling !

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proxxy Bekijk bericht

Hieronder zet ik een aantal links naar Flickr!.......
      denk even aan de regeltjes.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De links werken niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          denk even aan de regeltjes.
          grt,bouk.
          Mijn excuses hiervoor! Ik ben redelijk nieuw op het forum en wist niet dat dit niet toegestaan was.

Dankje voor de headsup, ik houd er rekening mee =)
          Nikon D7000 - Nikkor MB-D11 - Nikkor 105mm F2.8 - Nikkor 50mm F1.8g - Nikkor 18-55mm - Nikkor 55-200mm - SIGMA 17-50mm F2.8 - 2x YN 460II

Comment

Via de link hier terecht gekomen

1= vind ik mooie compo, vind het zelf wat jammer dat de scherpte verdwijnt naar het recentste toestel. Lijkt me eerder logisch omgekeerd
            2 = zegt mij niet meteen iets. Wat is hier de aandachtvrager? De zonnestralen door het wolkendek, het groene gras, of toch de hoge masten?
            3 = Mooi beeld, misschien iets te fel belicht, maar stoort me niet.
            Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Foto 1 verander de volgorde dan lol of zet je diafragma op f8 of f11.

Foto 2 het kader vraagt hier re meeste aandacht.

Foto 3 de hooglichten iets temperen.

Vriendelijke groet, jessey

Comment

2.1.2 Kies de juiste rubriek

Plaats je topic a.u.b. in het juiste forum. Kijk vooraf dus even waar ze het beste thuishoort. Verwittig de moderators als je een onderwerp in het verkeerde forum hebt geplaatst, zij kunnen je topic verplaatsen naar het passende forum.

Zet dus ook geen verschillende foto's die niet bij elkaar horen (zoals een hond, een landschap en een auto) bij elkaar in éénzelfde onderwerp. Post elke foto in het juiste forum (in het voorbeeld dus Dieren, Natuur & Landschappen en Transport).
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  2.1.2 Kies de juiste rubriek

Plaats je topic a.u.b. in het juiste forum. Kijk vooraf dus even waar ze het beste thuishoort. Verwittig de moderators als je een onderwerp in het verkeerde forum hebt geplaatst, zij kunnen je topic verplaatsen naar het passende forum.

Zet dus ook geen verschillende foto's die niet bij elkaar horen (zoals een hond, een landschap en een auto) bij elkaar in éénzelfde onderwerp. Post elke foto in het juiste forum (in het voorbeeld dus Dieren, Natuur & Landschappen en Transport).
                  grt,bouk.
                  Dank u voor het citaat altijd handig zo een bewaker van het forum .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                    Dank u voor het citaat altijd handig.....
                    graag gedaan hoor.
                    grt,bouk.

Comment

Beste Proxxy,
                      objectief gesproken: waardeloos.
                      Foto met de camera's: waarom zo weinig scherptediepte? Waarom zo verkrampt aan de linkerkant? Onevenwicht! Waarom zo'n drukke voorgrond?
                      Foto met de wolken: saai!!! Waarom zo veel voorgrond? Overbelichte wolken! Waarover gaat het hier?
                      Portretfoto: als conceptueel beeld zou dit interessant kunnen zijn, maar dan moet dit wat gekaderd worden, bvb in een project met tientallen foto's van personen recht in het gezicht geflitst in hun werkomgeving...
                      Dit komt wellicht wat rauw over, maar je vroeg naar een objectieve beoordeling.

Mvg

Filip

Comment

Working...
                      X