Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Even een niet technische opmerking/vraag: waar is deze foto genomen. Waar heb je deze prachtige vogel ontmoet?
Groeten,
Sidney.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Ok Steamerke heb even gegoogeld en ben er niet veel wijzer uit geworden dus als het kan leg het me dan maar eens uit hoe het kan of moet dan leer ik en anderen er ook iets uit.
Gr, Daniel.
Je hebt alvast een PM gekregen, ik heb eens wat gedaan in PS maar dat is enkel voor jouw ogen, het is tenslotte jouw foto.
Voor de rest raad ik je aan om eens wat te zoeken op Youtube over de onderwerpen "improve image quality photoshop" en "adjustment layers photoshop". Er is niet één filmpje waar je de basis op zich kan leren maar als je er een paar bekijkt kom je snel meer te weten.
Nikon D90 - Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 - Sigma 70-300mm f4-5.6 - Statief König KN-Tripod60 - Statief König KN-Tripod17
Comment