Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je blommekes worden steeds mooier...
Mooi in beeld gebracht.
Volgende keer misschien iets meer hartje ? (Je achtergrond en compo zijn heel mooi dus dat houdt in om deze toch te trachten behouden bij een ander standpunt...) 'k Weet het...is zo makkelijk gezegd
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Je blommekes worden steeds mooier...
Mooi in beeld gebracht.
Volgende keer misschien iets meer hartje ? (Je achtergrond en compo zijn heel mooi dus dat houdt in om deze toch te trachten behouden bij een ander standpunt...) 'k Weet het...is zo makkelijk gezegd
Groetjes
Marc
Bedankt! Ik wou hier vooral eens de onderkant in beeld brengen, die bovenkant zien we al zo vaak Maar misschien probeer ik eens een iets hoger standpunt in te nemen!
Bouk, Loeky, ook bedankt voor jullie fijne reactie! Altijd leuk om te horen
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Bedankt! Ik wou hier vooral eens de onderkant in beeld brengen, die bovenkant zien we al zo vaak Maar misschien probeer ik eens een iets hoger standpunt in te nemen!
Bouk, Loeky, ook bedankt voor jullie fijne reactie! Altijd leuk om te horen
Groetjes
Roeliee
en her heb je volledig gelijk in
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Zijn er zo nog dingen die jullie anders zouden aanpakken? Of is hij goed zoals hij is? We leren namelijk graag bij é, ook als het gaat over het bewerken van de foto, want dit doe ik nog niet zo heel lang...
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment