Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn favoriete
Collapse
X
-
-
Re: mijn favoriete
Tijdje weggeweest maar stel vast dat je deftige vooruitgang hebt gemaakt
Lijkt wel dat die onderste bladeren van een vleesetende plant zijn. Wachtend totdat ze zal vallen
Mooi lichtspel met donkere onderkant van de bladeren
Scherpte
Robby BbMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
-
Dank je wel robbydorine, welcome back. Ik ben nog vergeten te zeggen. Het geheel is in tegenlicht genomen. BD-Challenger is ook tegenlicht, maar zal er deze keer niet posten, wil eerst wat meer oefenen voor ik opnieuw post, mijn cijfers waren maar gematigd hoor, dus ben ik nog niet in staat om mee te dingen met de groten. Al zal ik wel het thema uitproberen (zij het als oefening).
Comment
-
Een mooi geheel Loeky
Compo en kleurtjes kijken lekker.
En geef toe de snelheid waarmee dit beestje vordert geeft veel tijd om te improviseren hé
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Ja, inderdaad Brombeer, de snelheid is prima en ligt me erg. Vandaar dat ze ook mijn favoriete is.
Ik wou eens een portret ook even uitproberen, maar toen ik de slak zag, wist ik dat ze heel goed dienst kon doen.
Ze is zo'n dankbaar diertje. Ik heb ze ooit eens gekweekt. Tjoche, die kleintjes leken wel pareltjes.
Comment
-
mooi shot en een knappe panning.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi shot en een knappe panning.
grt,bouk.
Mooie foto met frisse kleurtjes, goede dof en scherpte.Groetjes,
Dominic
Comment
-
tof gedaan
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk heb ze ooit eens gekweekt. Tjoche, die kleintjes leken wel pareltjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi shot en een knappe panning.
grt,bouk.
vind het er mooi opstaan Loeky
Comment
-
Comment