Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bourgoyen tegen de zon in...+Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bourgoyen tegen de zon in...

Sfeer en compositie is echt mooi geworden.Echt een verbetering.
    Alleen de verscherping is nu niet mooi. Ik kan me vergissen, maar het lijkt bijna alsof je niet met de originele raw aan de slag bent gegaan.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      Plaatwerker ik denk dat het zo iets was dat je in gedachten had. Mocht dat niet zo zijn...voel je vrij jouw idee er bij te zetten.
      Voor de rest schik ik mij naar de wijsheid van de jury

Groetjes
      Marc
      Dat scheelt te weinig om iets van mij te laten zien behoudens dat ik de
      zon er precies uit heb gelaten. Door het licht weet ik dat-ie er wel is.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Je update is nog sterker
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Helaas, maar de update komt bij mij niet meer natuurlijk over. Het bruin overheerst nu in mijn beeld. Nu ben ik iemand die beperkt cropt hoor. Alleen daar om iets in symmetrie te verwezelijken etc. Verder begrijp ik wel de insteek, maar vind de originele nog altijd natuurlijker.

Comment

Ik vind de update mooier, maar dan zonder zon en iets minder bruin.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Bedankt voor de reacties.
              Als ik met kleuren moet gaan "spelen" loop ik nogal vlug tegen mijn beperkingen aan. De ene vindt het beter de andere dan weer minder. Dus zal iets tussenin worden dan hé
              Johan: is ook zo. Dacht dat hij nog iets naverscherping kon hebben (dat kan minder.) Maar ook hier weer het probleem dat als ik twee maal van dezelfde raw vertrek er nooit in slaag om exact dezelfde kleuren te bekomen. Ofwel zit ik er van in het begin pal boven op...of men kan zeggen haal er wat blauw uit, voeg wat groen toe...maar twee maal dezelfde raw ontwikkelen levert twee keer andere kleuren/andere sfeer op....(Zelfs als ze pal naast elkaar staan...) Denk mocht mijn vrouw er niet zijn ik nogal dikwijls beschimmelde kost zou eten. Zolang er geen smaakje aan zit zie ik het niet...En al zit er een smaakje aan...dan zie ik het nog niet

Bedankt voor je tips Plaatwerker

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
              X