Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi maar mag van mij closer.
Alles boven zijn pet is geen meerwaarde voor de foto. De lamp leidt zelfs de aandacht af.
Je kan zelfs het 3/2 formaat behouden en als je goed cropt komen zijn ogen op 1/3 te liggen en zijn linkeroog op een sterk punt.
mvg,
Eddy
Alles boven zijn pet is geen meerwaarde voor de foto. De lamp leidt zelfs de aandacht af.
Je kan zelfs het 3/2 formaat behouden en als je goed cropt komen zijn ogen op 1/3 te liggen en zijn linkeroog op een sterk punt.
mvg,
Eddy
mvg,
Eddy
idd,
zelfs niet mee inzitten mocht je de pet een klein beetje moeten scalperen.
alles erboven is gewoon verloren ruimte en die lamp valt idd sterk op.
anders heel goed, leuke expressie op de man zijn gezicht, en de omzetting kan ik wel smaken bij deze.
Een uitsnede van de foto boven de pet en links het palet volledig weg en kleine naverscherping. Het wordt een prachtportret dan. Heb het klaar staan, dus als je wilt, zend ik het je toe of plaats een linkje. Ik hoor het wel. Goede omzetting.
merci allemaal
ik vond die lamp iets eraan toevoegen, blijkbaar ben ik de enige
is idd nog steeds in Arnhem. Treinmuseum is dat daar ook? Er stond daar een redelijk klein tram-trein-achtige loods- station.
Eigenlijk ben ik niet echt treinachtig aangelegd....
Comment