na suggestie:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
't huizeke
Collapse
X
-
-
-
Re: 't huizeke
Oorspronkelijk geplaatst door Pokemieke Bekijk berichtMooie variatie, zowel in kleur als in onderwerp. Mooi!Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk berichtIdd mooier standpunt Hoewel de kleuren mooi zijn, zou deze ook wel in Z/W kunnen denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMooi lentetafereeltje met de bloesem en het land er achter
Groetjes
Marcvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ook terug een mooie! Hoewel je er niet aan kan doen, vind ik het wat jammer van de schaduw op het grootste deel van de bloesems...Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment
-
Ik zou hem eens proberen om in kleur op te waarderen, en dan om te zetten in z/w. Het veldgedeelte zou ik dan wat detail proberen terug te halen, als dat nog kan Ik denk in z/w een hele mooie met het huisje en de takken in de voorgrond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtIk zou hem eens proberen om in kleur op te waarderen, en dan om te zetten in z/w. Het veldgedeelte zou ik dan wat detail proberen terug te halen, als dat nog kan Ik denk in z/w een hele mooie met het huisje en de takken in de voorgrond.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtbedankt voor de reactie, ik heb uw suggestie uitgeprobeert
Comment
-
Ga voor de kleuren Sien ,mooi in beeld,grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
ik heb voor één keer ook eens de voorkeur voor de kleurversieeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
Comment