Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tweede update Formatievlucht
Collapse
X
-
-
Re: Formatievlucht
Mooie foto en dit vanaf 60 m
Om te muggenziften, iets minder centraal met wat meer ruimte om te vliegen zou nog beter zijn.
Je histogram in orde brengen zal ook nog meer pit geven aan deze mooie foto + wit van plaatwerker in orde brengen
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poeskat Bekijk berichtLeuke foto, al is voor mij je update een beetje uitgebrand in het wit en ben je een pak detail kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtDaar was ik al bang voor dat deze uitgebrand ging zijn. Is een moeilijke foto met dat fel wit in de veren.
als je in photoshop een aanpassingslaag niveaus gebruikt kan je dit perfect controleren.
eventueel kan je daarna nog eens een aanpassingslaag curven erop gooieneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtwat jij nu hebt gedaan in je update is je totale foto lichter maken.
als je in photoshop een aanpassingslaag niveaus gebruikt kan je dit perfect controleren.
eventueel kan je daarna nog eens een aanpassingslaag curven erop gooien
mooie foto anders hoor
Comment
-
-
Toen ik gisteren je up zag verschijnen vond ik het net van het goede wat teveel.
Martijn zijn raad is niet slecht en ook de raad van Eddy omtrent het centraal staan zou ik proberen toepassen.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Eigenaardig dat niemand zegt dat deze foto eigenlijk onderbelicht is.
Dit is ook een vorm van verlies in detail.
Er zijn hier bepaalde mensen die graag aan de schuiverkes trekken en/of sleutelen maar hiermee krijg je dit ook nooit meer goed hoor.
Was wel een goed moment.Last edited by perman; 8 mei 2013, 23:19.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
Comment