Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verlaten boerderijtje
Collapse
X
-
-
Re: Verlaten boerderijtje
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMooi hoor, al had ik wat meer op de voorgrond en zijkanten gelaten gewoonweg om te tonen hoe eenzaam het boerderijtje er wel bijlag. Maar je foto mag er wel zijn hoor.Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk berichtPrachtig plaatje Sien
mvg jakovriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMooi hoor, al had ik wat meer op de voorgrond en zijkanten gelaten gewoonweg om te tonen hoe eenzaam het boerderijtje er wel bijlag. Maar je foto mag er wel zijn hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtMooi plaatje Sien... ik heb niet lang geleden ook zo een vervallen boerderijtje gefotografeerd... Het blijft een apart beeld wat heel goed in het Belgische landschap past.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooi, vooral de eerste.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtVoor mij ook de eerste
Wat is er met de schoorsteen gebeurd in de tweede ?
Hier ga 'k geen update van plaatsen vermits ik vooral de eerste ter beoordeling postte.
Bedankt om te kijken en te reageren!vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
mooi gedaaneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Goed in beeld gebracht Sien ,zeker de eerste,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment