Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lijnen
Collapse
X
-
-
Re: Lijnen
Oorspronkelijk geplaatst door lucse Bekijk berichtMooi lijnenspel en dieptewerking.
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtMooi scherp Sien
Bedankt,ik doe mijn best.
Groetjes
MarcOorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtVoor mij louter registratie op een verkeerd moment van de dag.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIs niet elke foto een registratie?Last edited by Leonide; 6 mei 2013, 18:47.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk berichtJa hoor, maar niet 'louter' registratie. Deze foto lijkt gewoon tijdens een wandeling gemaakt te zijn, aan de kant van de weg, met de weersomstandigheden die je op dat moment hebt (lucht zonder detail in dit geval). Terwijl je ook eens een keertje zou kunnen teruggaan op een ochtend, tijdens zonsopgang, met zacht licht en mooie schaduwen, en met mooie kleuren in de lucht, of op een mistige dag zodat de achtergrondgebouwen niet zichtbaar zijn en er een heel andere sfeer aanwezig is. Of door eens een iets origineler standpunt uit te proberen. Bijvoorbeeld. Hoop dat je me begrijpt.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment