Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net eens een testfoto genomen met m'n nieuwe aanwinst, de "fantastic plastic" 50mm 1.8 lens i.c.m. mijn canon 60D. Vind de bokeh heel mooi, voor zo'n goedkope lens, had dit niet ervan verwacht.
Date Time Original 2013:05:04 18:07:16
Exposure Time 1/500
F Number f / 2.50
Exposure Program Aperture priority
ISO Speed Ratings 100
Metering Mode Pattern
Flash Flash did not fire, compulsory flash mode
Focal Length 50mm
White Balance Auto white balance
Make Canon
Model Canon EOS 60D
LensInfo 50/1 50/1 0/0 0/0
LensModel EF50mm f/1.8 II
LensSerialNumber 0000000000
Lens EF50mm f/1.8 II
Ben blij dat jullie hem ook mooi vinden! Voor een lens die mij 105€ gekost heeft is het resultaat super. Je hebt voor die prijs nog geen cameratas bij wijze van spreken.
Heb enorm getwijfeld tussen de plastic en de dure versie, maar aangezien ik nog niet wist of die vaste brandpuntafstand van 50mm mij ging plezieren nam ik toch de plastic versie.
Comment