Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
5223 - iso
Collapse
X
-
-
Re: 5223 - iso
Knappe foto, terug mooie diagonaal compo, maar met minder rommel op de BG
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
deze vind ik dan wel weer
en... je hebt zitten nadenken over het al dan niet verwijderen van die lichtere streepjes
Comment
-
heel mooi hoe het licht het beeld tekend.
Comment
-
-
Heel mooi, knappe belichting, veel sfeer!Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Comment
-
-
een prachtopname !!
Comment
-
Wat compositie betreft ok. Ik ben echter niet weg van de onscherpte in het oude sreet squeeze accordion op de toetsen. Met 3200 en een redelijke hoge sluitertijd had ik iets meer scherpte verwacht. Ik ga ervan uit dat u natuurlijk de Low key wil benaderen en dan zie ik graag niet veel detailverlies. Corrigeer mij eventueel als ik het mis mocht hebben in mijn gedachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk berichtWat compositie betreft ok. Ik ben echter niet weg van de onscherpte in het oude sreet squeeze accordion op de toetsen. Met 3200 en een redelijke hoge sluitertijd had ik iets meer scherpte verwacht. Ik ga ervan uit dat u natuurlijk de Low key wil benaderen en dan zie ik graag niet veel detailverlies. Corrigeer mij eventueel als ik het mis mocht hebben in mijn gedachten.
hebben verloren. Eerlijk gezegd is de opgemerkte onscherpte mij niet
opgevallen. Het betreft hier geen studio opname met een lichtopstelling
maar ik zag wel de potentie in deze situatie (die maar kort duurde). Een
zwarte theaterzaal waar bij één raampartij niet was verduisterd. Low key
was dus niet mijn aspiratie. Wel het clair-obscuur.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment