Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto
Knap standpunt en onderwerp
Mooi dat wolkje gevangen.
Heb alleen mijn twijfels over het felle blauw bovenaan. Polarisatiefilter gebruikt?
mvg,
Eddy
supper.
knap standpunt. het wolkje maakt het af.
'k heb dat bankje hier precies al meer maals zien passeren (bouk?)
ik vind het juist leuk zo in portret stand.
Nee, geen landschapsformaat.
Blauw kwam niet van pol filter, maar van nabewerking.
Heb er eens een minder blauwe bijgezet.
Het blauw ziet er beter uit, maar foto is wat fletser.
Ik ga ook voor het origineel, het verschil lijkt me minimaal maar toch... portret doet het hier goed, vind ik... zelfs zonder wolkje zou ik dit mooi vinden, maar met is het natuurlijk echt af.
Nee, geen landschapsformaat.
Blauw kwam niet van pol filter, maar van nabewerking.
Heb er eens een minder blauwe bijgezet.
Het blauw ziet er beter uit, maar foto is wat fletser.
Vind je update beter. Super standpunt en compositie. Ik weet niet welk nabewerkingsprogramma je gebruikt, maar in LR kan je ook enkel bepaalde kleuren (hier dus het blauwe ) temperenzelfs enkel bepaalde delen van de lucht.
Bedankt, John. Ik ben op de hoogte van die mogelijkheden van LR, maar eerlijk gezegd probeer ik mijn tijd in LR te minimalizeren door enkel met de gebruikelijke schuivertjes te spelen. Ik denk/hoop dat ik later wel de meer geavanceerde technieken zal proberen, maar momenteel probeer ik mijn foto's zo goed mogelijk buiten LR te maken De update zijn trouwens gewoon de kleuren van het origineel.
Comment