Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windmolen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windmolen

Ik reageer alleen vanuit mijn gevoel, Leonide. Ik heb nog te weinig bagage om, zoals velen hier, een echt fototechnische tip of mening te geven. De meerderheid gaat voor de lichtere versie, maar mij bekoort de donkere mee.
    Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Inderdaad een mooie update, Plaatwerker. Nu lijkt het wel of de foto in volle daglicht genomen is, terwijl de zon in werkelijkheid al ondergegaan was. Denk dat ik nog eens een keertje terug ga met iets meer licht en een statiefje.
      Op 28 april 2013 ging de zon pas onder om 9 uur in de avond. Jouw foto
      is een uur eerder genomen. In mijn update zie je het zachte licht.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Mogelijk dat de zon nog niet onder de horizon zat, maar het laatste restje zonlicht was wel al achter de bomen en wolken verdwenen, maar ik ga akkoord dat de originele foto iets te donker is. De update van Plaatwerker vind ik trouwens heel mooi, al geeft het niet de sfeer weer van die avond.

Bedankt iedereen voor de reacties.

Comment

De up vindt ik beter.
          Mvg.

Comment

Vind de update ook wel de betere.
            Heb er zo ook gemaakt bij stijve bries en wat me daar het beste van bijgebleven is, is het vervaarlijk zoeven van die lange wieken.
            Zo een typisch geluid waarbij je denkt...hmmm...moet hier toch op m'n hoede zijn.

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
            X