Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wanneer zien we uw eerste post hier(het testforum daargelaten)?
Als ik al die prachtige foto's zie, durf ik eigenlijk niet meer... ik ben zo een bleu, als ik vergelijk (terwijl ik toch dacht hier en daar een goeike te hebben zitten ). Verder vrees ik een beetje dat ik niet veel kan met jullie bemerkingen (wat de technische dingen betreft dan toch) omdat ik net zo onervaren ben.
Als ik al die prachtige foto's zie, durf ik eigenlijk niet meer... ik ben zo een bleu, als ik vergelijk (terwijl ik toch dacht hier en daar een goeike te hebben zitten ). Verder vrees ik een beetje dat ik niet veel kan met jullie bemerkingen (wat de technische dingen betreft dan toch) omdat ik net zo onervaren ben.
Maar, je leert enorm door te posten hoor. Nu ben ik hier nog maar pas lid. Maar als ik kijk naar hoeveel fotografen erop vooruit zijn gegaan. Niet schromen en gewoon doen. Zelfs ik ga nog onderuit hier met kritiek, en daarmee moet je gewoon leren omgaan, want niet iedereen heeft eenzelfde smaak. Succes.
Maar, je leert enorm door te posten hoor. Nu ben ik hier nog maar pas lid. Maar als ik kijk naar hoeveel fotografen erop vooruit zijn gegaan. Niet schromen en gewoon doen. Zelfs ik ga nog onderuit hier met kritiek, en daarmee moet je gewoon leren omgaan, want niet iedereen heeft eenzelfde smaak. Succes.
+1
het is door de opmerkingen van een ander dat je leert, en het doel van een foto is toch dat hij gezien wordt of niet.
het is belangrijk te weten hoe andere mensen naar je foto kijken en voor welk publiek je een foto maakt.
stel nu dat je steeds je landschaps foto's met een diafragma van f2.8 zou maken. zal de scherpte (diepte) niet goed zijn.
als niemand je daarop aanspreekt, zal je die zelfde fout blijven maken.
en zij die mooie foto's maken zijn ook ooit eens begonnen met..
Comment