Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6833 - Solo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 6833 - Solo

Ik heb ook niet al je foto's gezien, enkel degenen van de laatste maanden sinds ik hier terug wat actiever ben.
    Onsympathiek zijn je foto's zeker niet.
    Dat het geen rechttoe rechtaan werkjes zijn is duidelijk.
    Soms wat moeilijker te begrijpen, ze zijn wel wat zwaarder verteerbaar dan de doorsnee foto's hier.

Bij deze wist ik in eerste instantie ook niet dadelijk wat ermee aan. Een goede registratie, technish in orde, dat zeker.
    Na je uitleg kan ik me al wat meer voorstellen en kan ik wel een bepaald gevoel aan de foto koppelen.
    Groetjes,
    Dominic

Comment

Laat me toe staan de vermelding "onsympathiek" terug te nemen. Ik heb dit verkeerd verwoord. Een betere woordspelling zou inderdaad op zijn plaats geweest zijn.
      Ik bedoelde eigenlijk foto's die niet lekker kijken bij aanvang zoals bv dat pleintje met die wasdraad en die hoge elektriciteitsmasten.
      De laatste zin in mijn voorgaande quote geldt wel nog steeds.
      Running is a way of living..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Maar het is heel bewust zo gedaan.
        ik had ook niets anders verwacht van je.
        Maar het zegt mij niets ...
        dan zou ik nog meer gecropt - of krapper gekadreerd - hebben,
        zodat enkel zijn handen het beeld vullen.
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik vond de foto al bij eerste blik iets hebben....mij stoort de bg helemaal niet.

En zelfs zonder bijkomende info had ik gezien dat het hier om een kind gaat, al dan niet in concert, maar toch wel muziekspelend. Dus dat bijkomende verhaal was voor mij niet eens nodig om te verklaren dat je niet de hele boel in scene gaat zetten.

Euh, het linksonder-hoekje, had voor mij dan misschien weer wel mogen worden aangepast (dus volledig instrument), maar das smaak.
          Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pokemieke Bekijk bericht
            Ik vond de foto al bij eerste blik iets hebben....mij stoort de bg helemaal niet.

En zelfs zonder bijkomende info had ik gezien dat het hier om een kind gaat, al dan niet in concert, maar toch wel muziekspelend. Dus dat bijkomende verhaal was voor mij niet eens nodig om te verklaren dat je niet de hele boel in scene gaat zetten.

Euh, het linksonder-hoekje, had voor mij dan misschien weer wel mogen worden aangepast (dus volledig instrument), maar das smaak.
            Dank voor je waardering.
            Maar na het linksonderhoekje aangevuld te hebben, komen de wensen
            voor het rechtsbovenhoekje. Daar zit ook nog wat van het instrument.
            Daarna de speler in beeld zien te krijgen. Vervolgens mist iemand de
            voeten. Ga maar door. En omdat ik het toch niet iedereen naar de zin
            kan maken, die ik gewoon mijn eigen zin.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

... En omdat ik het toch niet iedereen naar de zin
              Oké!

Dáaag!
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dank voor je waardering.
                Maar na het linksonderhoekje aangevuld te hebben, komen de wensen
                voor het rechtsbovenhoekje. Daar zit ook nog wat van het instrument.
                Daarna de speler in beeld zien te krijgen. Vervolgens mist iemand de
                voeten. Ga maar door. En omdat ik het toch niet iedereen naar de zin
                Ik kan je geen ongelijk geven

Beauty lies in the eye of the beholder, of hoe zeggen ze dat ook weer. Ik zie soms iets in een foto wat een ander niet ziet en omgekeerd, hé. Over smaak valt niet te discussiëren. Ik vind het logisch dat jij je foto bijsnijdt of net niet, zoals je zelf wil, los van de suggesties die wij hier placeren zonder het origineel of een aangepaste versie te kennen.
                Canon EOS 1100D EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Comment

Working...
                X