Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ontwakend
Collapse
X
-
-
Re: Ontwakend
Mooie kleuren, scherp op de tak (maar een beetje druk voor mij)Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtMooie kleuren, scherp op de tak (maar een beetje druk voor mij)vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Die tweede is veeeeeeeeeeeeeeeeel beter!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Ik ga ook voor de tweede, mooi!Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Comment
-
-
Sien dit is nu weer eens echt een discussie foto tussen clubfotografen en natuurfotografen - altijd boeiend en je trekt er steeds conclusies uit
Voor de natuur ga ik voor de eerste, het ontluiken (knopjes) van de bloemen en in de achtergrond de vage bloeisituatieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtDe tweede is veruit de beste, maar als je een tak wegpoetst (zoals onderaan) verwijder je best alle sporen.
Nu zijn er nog her en der donkere vlekjes te zien, restanten van het onzorgvuldige poetswerk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment