Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schaduw
Collapse
X
-
-
Re: Schaduw
Goed gezien. Ik volg Raymond over de centrale van de beton.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht[CENTER]
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtLeuke reflectie ik zou hem nog iets durven te croppen.
Maar dat is misschien persoonlijk stukkie van de bovenkant af dus.Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtLeuk idee en goede opname Sien. Alleen de compo kon sterker, het hoofdstuk beton staat nu te centraalOorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk berichtGoed gezien. Ik volg Raymond over de centrale van de beton.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Als je hem nu nog op zijn kop zet, krijg je een mannetje met uitgespreide armen. Tof beeld nu!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Volg alle richtlijnen en ben het mee eens. Wat ook nog kan Sien is nu dat er harde schaduwen overal verschijnen met heersende zon. Kiekt nog iets met bomen, huizen en grassen die gewoon op wegdek geprojecteerd worden. Je bent al handiger met photoshop dus, plaatst ze nadien als tweede foto en als grondvlak voor je vliegend wezentje, en maak ze lichtjes transparant, en je hebt een mooi verhalend tafereeltje. Je kan alle kanten uit.
Comment
-
In je up heb je precies een verschroeide vlek in het gras...waarvan je niet goed weet waar ze vandaan komt.
Ik denk dat Raymond gewoon bedoelde dat de sokkel mocht blijven maar beter wat meer naar rechts stond ipv pal in het midden.
Natuurlijk kon die verschroeide plek komen van een "gevallen" engel
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
Comment