Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tja, deze was doodop en in geen goede conditie.
Collapse
X
-
-
Re: tja, deze was doodop en in geen goede conditie.
Goed gezien, leuk gedaan met nog wat beweging in de foto door andere fietsers.Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
-
past bij de finish van De Ronde van Turkije van gisteren.
----
goed gezien en vastgelegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De verticalen mogen nog wat extra aandachte hebben.
Zal mijn ander werk nog eens onder vier ogen nemen.
Van harte dank Plaatwerker.
Ook mijn dank natuurlijk aan allen die een commentaar gaven.
De kijkers ook mijn dank
Comment
-
Inderdaad de verticalen is reeds gezegd. Voor mij wat te veel grijs, ik zie liever echt zwartwit bedoel : het wit is hier niet echt wit en zwart mankeert wat. Anders een zeer goede visie op een straattafereel waarachter heelwat inhoud schuilgaat waar nogal snel aan voorbij gegaan wordt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Hum, daar valt nog wel iets uit te maken
Knap vastgelegd!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtInderdaad de verticalen is reeds gezegd. Voor mij wat te veel grijs, ik zie liever echt zwartwit bedoel : het wit is hier niet echt wit en zwart mankeert wat. Anders een zeer goede visie op een straattafereel waarachter heelwat inhoud schuilgaat waar nogal snel aan voorbij gegaan wordt.
Na deze kleine correcties een knappe foto met inhoud.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Volg Eddy,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Van harte dank voor het schrijven. Maar ik zit met een probleempje. Sommigen vragen om zwart te verhogen. Deze foto vertoont toch weinig zwarte elementen. Dat ik het wit wat witter maakt begrijp ik omdat de zebrapaden witter kunnen. Maar met het zwart zit ik nog even in de knoei. Hoe kant ik de banden nu zwarter maken zonder de lichtere delen te donker te maken ? Kan iemand hierop een antwoord geven. Want voor ik eraan begin wil ik toch precies weten hoe ik het kan aanpakken. Voor het wit is geen probleem. Alleen het zwart zonder dat ie ook zwart wordt over delen die niet zwart mogen zijn. Of speelt hier dat niet in ZW fotografie ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtVan harte dank voor het schrijven. Maar ik zit met een probleempje. Sommigen vragen om zwart te verhogen. Deze foto vertoont toch weinig zwarte elementen. Dat ik het wit wat witter maakt begrijp ik omdat de zebrapaden witter kunnen. Maar met het zwart zit ik nog even in de knoei. Hoe kant ik de banden nu zwarter maken zonder de lichtere delen te donker te maken ? Kan iemand hierop een antwoord geven. Want voor ik eraan begin wil ik toch precies weten hoe ik het kan aanpakken. Voor het wit is geen probleem. Alleen het zwart zonder dat ie ook zwart wordt over delen die niet zwart mogen zijn. Of speelt hier dat niet in ZW fotografie ?
aan de zijkant verplaatsen tot het punt waar clipping optreedt. In PS-E
doe ik dat met het ingedrukt houden van de Alt-knop bij het schuiven.
(En met de automaat gaat het natuurlijk ook uitstekend.)Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Voilà, het plaatje is AF!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
goeie update!
Comment
Comment