Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delhi Salesman

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Delhi Salesman

Old Delhi is één grote marktplaats, een doolhof van smalle straatjes waar verkopers elk denkbaar product maken, verkopen, of repareren. Rondlopend kom je ogen en oren te kort. Langzamerhand zal ik meer foto's uitzoeken en plaatsen, hier 2 die ik vanavond even bewerkt heb.

Administration

Selling Bollywood
    Last edited by TriXal0ne; 22 april 2013, 00:03.
    ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Re: Delhi Salesman

Ik vind het mooie foto's maar persoonlijk zou ik ze beter gevonden hebben als er niet geposeerd werd voor de foto. Maar dat ze gewoon hun dagdagelijkse ding deden, dat geeft voor mij persoonlijk veel meer waarde mee aan de foto.
    Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

Comment

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je standpunt, maar poseren kun je het nietecht noemen bij deze foto's, ze kijken enkel even in de camera wat ik persoonlijk wel weer mooi vind, en vor de rest wijkt het eit heeel veel af van wat ze de rest van de dag doen. Daarintegen is het heel moeilijk een ongeposeerde foto te maken in India omdat de meeste Indiers staan te springen om op de foto te mogen. Dit is soms ook wel behoorlijk irritant, vooral als je een natuurlijke foto wit en mensen beginnen te poseren, of je een mooi straatbeeld ziet, een foto wilt maken, en er opeens 3 Indiers voor je lens staan te schreeuwen. Aan de andere kant is het toch ook wel weer komisch..
      ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan610 Bekijk bericht
        .......... Maar dat ze gewoon hun dagdagelijkse ding deden.....
        dat is hier juist wat ze doen.
        ------
        vind het twee mooie opnamen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

2 mooi opnames, knap werk

Comment

fraaie foto's. Bij de eerste zou ik eraan toevoegen, dat hij wel erg krap behuisd is. Dat is goed weergegeven

Comment

vind dit ook twee knappe fotos...
              groetjes aline

Comment

Ik volg, allebei mooi.
                Groetjes,
                Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
                  Daarintegen is het heel moeilijk een ongeposeerde foto te maken in India omdat de meeste Indiers staan te springen om op de foto te mogen.
                  Ok dat wist ik niet =) Ik ben nog nooit in India geweest. Bedankt voor de toelichting! Het blijven mooie foto's hoor!

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  dat is hier juist wat ze doen.
                  Met hun dagdagelijkse ding doen, bedoel ik bijvoorbeeld dat ze bezig waren met hun producten of een klant bedienen.
                  Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

Comment

mooie foto's
                    al zou ik het interieur van die eerste een heel klein beetje durven oplichten (wel een beetje tegen mijn gewone doen in )
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
                    X