Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Scherp, mooie compo, knappe kleuren.
Alleen vraag ik me af hoe het komt dat die rare tekens helemaal boven op de camera en het randje er rond, groen kleuren .
Groetjes
Scherp, mooie compo, knappe kleuren.
Alleen vraag ik me af hoe het komt dat die rare tekens helemaal boven op de camera en het randje er rond, groen kleuren .
Groetjes
Meer dan dat kleurt groen. Alle reflecterende vlakken en randen hebben dat.
Bij blauw gras was dat niet voorgekomen.
Meer dan dat kleurt groen. Alle reflecterende vlakken en randen hebben dat.
Bij blauw gras was dat niet voorgekomen.
Amaai, wat een spitsvondige uitleg.......
Raar dat het enkel bovenaan opvalt, op de zilverkleurige ringen rond de lenzen is er niks te zien, zal waarschijnlijk door het rode gras komen dan.
Groetjes
Amaai, wat een spitsvondige uitleg.......
Raar dat het enkel bovenaan opvalt, op de zilverkleurige ringen rond de lenzen is er niks te zien, zal waarschijnlijk door het rode gras komen dan.
Groetjes
Kijk nog eens bij de bovenste lens bij SY-85 daar zie je een beetje groen,
90º verder niet en 180º verder weer wel een beetje. De richting van het
reflecterende vlak moet natuurlijk wel passen.
Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Ik kan straks proberen het te verwijderen als het stoort
Bedankt!
Stoort me helemaal niet, ik vroeg me enkel af waardoor dit kwam, en nu heb ik een 'deskundige' uitleg gekregen waar ik het wel mee doe.
Vergeet maar dat ik die vraag gesteld heb .
Groetjes
Comment