Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog een beetje verder doen en men spreekt over "noenkelMi grijs".
Hier geeft dat heel goed
mvg,
Eddy
bedankt, blij dat ik er eindelijk eens heb met een goeie lucht, want meestal wanneer ik daar ben is het blauwe of saaigrijze lucht.
Dat was tijdens onze laatste wandeling - al een tijdje geleden
Ik ga er ook niet al te veel woorden aan verspillen..... en toch ben ik reeds bezig...... gewoonweg prachtig.
U bent eens van het grijzige dat we van U gewoon waren een beetje afgestapt (is het toeval of niet ?) en deze vind ik nu plots heel wat beter.
Het is nog aan de grijze kant, maar gaat neigt nu toch reeds ietwat naar het zwart/witte en dat vind ik nu eenmaal mooier zeker ?
Groetjes
merci
echt afstappen doe ik niet hoor,
't is gewoon wat ik vind, naar mijn gevoel, wat het best past bij de foto
Al dan niet te grijs, voor mij doet het aan of er een softwaresaus overheen
is gegoten. Niettegenstaande het aardige doorkijkje komt het geheel voor
mij nogal onecht over. Passend bij Brugge.
bedankt
softwaresaus is er idd gebruikt: pse11, PTLens, ShiftN en tenslotte NIK Silver Expo 2 (maar wel naar mijn eigen smaak aangepast en aan de verschillende schuivertjes en cirkeltjes getrokken)
en ook merci aan de andere commentatoren die ik niet gekwoot heb
Comment