Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
8265 - Primair
Collapse
X
-
-
Re: 8265 - Primair
Zo op het eerste zicht te zien hebben ze zich moeten haasten om op tijd de bus te halen en geen tijd om de fiets deftig een plaatsje te geven. Het gaan wel vrouwen geweest zijn te zien aan de modellen van de fietsen. Een moment opname die wel opvalt.
Gr, Daniel.
-
mooie opname van de Amstel Gold Race.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Alles staat zowat "schots en scheef" Dat is niet je kenmerk Plaatwerker ? Naar vorm en inhoud kan ik dit wel aanvaarden in deze opname die trouwens origineel en reportage rijk is. Kortom spetterende en verpletterende straatfotografieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAlles staat zowat "schots en scheef" Dat is niet je kenmerk Plaatwerker ? ...Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Sterke straatfotografie, een wat afgezaagde, maar het is werkelijk 'het leven zoals het is'.
En ja dat fiestbord vraagt er om hé, je mag de fietsen recht of op hun kop plaatsen, dus vallen ze wel eens om...... of zou dat bord toch een andere betekenis hebben .
Mijn zoon zijn fiets heeft zo ooit enkele maanden aan het station in Brugge gestaan toen hij daar stage liep.
Na de stage de fiets willen gaan ophalen, maar bleek spoorloos.... zal wel in één of andere reie liggen roesten nu.
Groetjes
Comment
-
Goed in beeld gebracht zoals het nu is tegenwoordig,waar het ligt!!! ligt het,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Goed gezien, mooie foto. Arme fietsen... =)Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Comment
-
Ik vind deze een heel interessante opname. Het lijkt wel een slagveld. Het is een beeld waar je wel een tijdje naar kijkt om te proberen te doorgronden wat er mogelijk gebeurd is. Er zit niet te weinig, maar tevens niet teveel informatie in om de fantasie lekker aan te wakkeren. Ik weet niet of het daadwerkelijk in Amsterdam is, maar ik vind de "It's Amsterdam" slogan op het reclamebord erg leuk erbij.
Ook kwa kleuren vind ik de compositie heel geslaagd, rood en blauw primeren duidelijk doorheen de foto en zelfs de verkeersborden spelen het kleurenspel mee; voor de rode bus staat een rood verkeersbord (je ziet nog net - gelukkig - de rode zijkant v/h bord) en voor de blauw-witte bus staat een blauw-wit verkeersbord
Dit is inderdaad sterke straatfotografie (straatfotografie zonder mensen kan perfect voor mij)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dcinbe Bekijk bericht... Ook kwa kleuren vind ik de compositie heel geslaagd, rood en blauw primeren duidelijk doorheen de foto ...
Dit is inderdaad sterke straatfotografie (straatfotografie zonder mensen kan perfect voor mij)
Voor straatfotografie zonder mensen heb ik toch een keer een ban van een maand gehad.
Daarom werk ik uitsluitend in Beginnershoek (geen gezeur mogelijk over categoriale indeling).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtUIt het leven gegrepen. Een dagelijks zicht dat we gewoon zijn maar toch mooi in beeld gebracht.
Zoals steeds "correct" in beeld gebracht en niets op aan te merken.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDank, en ik had er zorgvuldig ook het geel nog bijgehouden.
De buschauffeurs zijn er nog en er staat ook nog iemand buiten (maar onopvallend).
Voor straatfotografie zonder mensen heb ik toch een keer een ban van een maand gehad.
Daarom werk ik uitsluitend in Beginnershoek (geen gezeur mogelijk over categoriale indeling).
Comment
Comment