Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sien, wat ga je nu toch onder een brug liggen doen... dat is gevaarlijk hoor ! Ook al heb je geprobeerd de opname symmetrisch in te kleden staat ie toch nog wat schuin. Er is ook een heleboel op te zien, misschien wat teveel van 't goede.
Sien, wat ga je nu toch onder een brug liggen doen... dat is gevaarlijk hoor ! Ook al heb je geprobeerd de opname symmetrisch in te kleden staat ie toch nog wat schuin. Er is ook een heleboel op te zien, misschien wat teveel van 't goede.
bedankt voor je opmerking , het schuine gecorrigeerd!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Kleuren, scherpte zijn dik in orde voor mij.
Maar ook ik kijk bij dergelijke foto's, die bijna symmetrisch zijn, of het niet nog wat beter kan.
En bij deze slaag ik er nog in om hem quasi perfect symmetrisch en recht te krijgen.
Wat werk aan de winkel dus Sien, het is een goeie oefening .
Groetjes
Comment