Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Inderdaad een reeds veel geziene en ,zoals bij het grootste deel, ook hier knip/plakwerk () vermoed ik , maar wel heel mooi uitgevoerd .
Mocht ik verkeerd zijn, geef me dan maar een trap onder mijn kont.....
Groetjes
...Mocht ik verkeerd zijn, geef me dan maar een trap onder mijn kont.....Groetjes
Iemand trappen voor een foto
Als ik met mijn kleindochter naar Disney ga en zij komt daar Pluto tegen. Met ogen lijk bolleketten en een beetje beschroomd voor deze grote vreemde hond...steekt pépé haar op om aan zijn staart te gaan trekken...Even voelt pépé zich weer 5 jaar en gaat hij mee in de magie van het moment. (Wie weet welke grote lelijkerd zit er in het pak ) Pépé kan dit magisch moment ten allen tijde verbreken.
Hier krijg jij het laatste woord om de magie te verbreken of in stand te houden.
Om die reden toon ik je de volgende link en vraag je of je het maantje herkent. Misschien wel te omschrijven als een halve waarheid...wie weet.
Eén van de twee is puur natuur en eentje was een "magisch moment."
Dus geen geleuter (zeker het liegen NIET waard). Jij hebt het laatste woord
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Daar doe ik niet aan mee. Je hebt zelfs reeds meermaals geschreven dat de fotograaf altijd baas is en blijft over zijn eigen foto.
Ik heb geschreven "vermoed" en ook dat hij mooi is, is het nu een echte of een 'valse', het zal mij worst wezen.
Jij bent hier de baas over je foto, en wil ik zelfs het laatste woord niet, daarzie .
Groetjes
Daar doe ik niet aan mee. Je hebt zelfs reeds meermaals geschreven dat de fotograaf altijd baas is en blijft over zijn eigen foto.
Ik heb geschreven "vermoed" en ook dat hij mooi is, is het nu een echte of een 'valse', het zal mij worst wezen.
Jij bent hier de baas over je foto, en wil ik zelfs het laatste woord niet, daarzie .
Groetjes
Dan zal één van de twee altijd een magisch moment blijven
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment