Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na het vele lachen viel ik -toenk- in slaap.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na het vele lachen viel ik -toenk- in slaap.

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
    Tja, en toch vind ik hem nog altijd mooi... Beetje nagedacht en ik denk ik dit van een ander kindje ook zou mooi vinden 'k weet het niet.
    Bedankt voor de reacties mensen.
    Het is jouw roze droom en waarom ook niet ?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Tja, en toch vind ik hem nog altijd mooi... Beetje nagedacht en ik denk ik dit van een ander kindje ook zou mooi vinden 'k weet het niet.
      Ga met je mee, Jill. Ik vind hem ook mooi. Echt een afbeelding van een kindje
      dat na een drukke dag eindelijk rust heeft gevonden. Vredig en ongegeneerd in
      slaap, in diepe rust verzonken.

Comment

neen,
        hier vind ik echt een beetje té
        heb al heel veel mooie foto's van hem gezien,
        maar dit is het echt niet
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Sorry, ik begrijp dat het je zoontje is, maar toch slaat hij hier lila uit in plaats van roze.
          Het kan dat je graag wat meer roze ziet dan de gewone huidskleur om er een sfeer bij te geven, maar voor mij persoonlijk is het iets te veel.
          Ik heb het ook al gehad dat ik graag wat warme tonen in het gezicht krijg en dat ze dan té oranje uit slaan, maar dat de gewone tint mij te koud is. Dan maar iets tussen de twee? Nu het blijft je foto hé, dus jij mag beslissen.

Comment

Omdat je aandringt, ben ik nog eens gaan kijken en hij doet het toch nog altijd niet hoor. Je scherpte ligt ook niet goed, ze ligt helemaal op de neus. Dus als ik de foto zie, dan kijk ik recht in zijn neusje.. Nu ja, vind jij misschien wel leuk en uberschattig
            Niet getreurd, ander en beter. Hij loopt toch niet weg, of toch niet ver.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Omdat je aandringt, ben ik nog eens gaan kijken en hij doet het toch nog altijd niet hoor. Je scherpte ligt ook niet goed, ze ligt helemaal op de neus. Dus als ik de foto zie, dan kijk ik recht in zijn neusje.. Nu ja, vind jij misschien wel leuk en uberschattig
              Niet getreurd, ander en beter. Hij loopt toch niet weg, of toch niet ver.
              Hahahhahaahha, je geloofd het nooit! Hij staat nu al de hele tijd op mijn bureaublad... En... Uhm... 'k Begin jullie bij te treden.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Hahahhahaahha, je geloofd het nooit! Hij staat nu al de hele tijd op mijn bureaublad... En... Uhm... 'k Begin jullie bij te treden.
                Daarom mijn gedacht: laat een foto eerst rijpen alvorens te plaatsen.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
                X