Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met klapperende vleugels
Collapse
X
-
-
Re: met klapperende vleugels
Goed gedaan. Die bijna doorzichtige vleugels doen het hier voor mij.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVanuit natuurlijke visie is dit een prachtig beeld LoekyVanuit de hoek van clubfotografen....... ?
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Ik vind t geen mooie foto. De vogel heeft geen ogen en de achtergrond is te druk.
t Moet toch niet zo moeilijk zijn om van n tamme eend betere foto's te maken ?
t Is geen wintertaling he.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
-
Ik volg Hans, de kop mocht idd wat lichter, verder mooi beeld.Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM
Comment
-
Volg voorgangers ,wel mooi met die vleugels,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Ik vind t geen mooie foto. De vogel heeft geen ogen en de achtergrond is te druk.
t Moet toch niet zo moeilijk zijn om van n tamme eend betere foto's te maken ?
In ieder geval aan ieder van harte dank voor het komen kijken en schrijven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMoet een fotograaf de gewoonte van de dieren en hun habitas kennen, wil hij/zij ze fotograferen ?
BTW door het oplichten is er wel veel ruis opgedoken.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
De update (wel een heel andere uitsnede ook) is voor mij véél te bleek. De hier voortdurend voorkomende fout is dat men, wanneer er sprake is van donkere delen, velen onmiddellijk de ganse foto gaan oplichten, wat helemaal niet nodig is. Je verliest er alleen de mooie kleuren mee in de goed belichte delen.
Ik heb verdergewerkt met je eerst geplaatste en dacht persoonlijk eerder aan zo iets.
Mocht ik terug moeten verwijderen, dan is een seintje voldoende.
Groetjes
Comment
Comment