Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel mooi sfeervol beeld hoor, ook de panorama - achtige uitsnijding is goed ( is het een compositie van 2 foto's ? ). Enige minpuntje zijn de schoorstenen en fabrieksgebouwen rechts in de foto, deze had ik miscchien weg gedaan.
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Heel mooi sfeervol beeld hoor, ook de panorama - achtige uitsnijding is goed ( is het een compositie van 2 foto's ? ). Enige minpuntje zijn de schoorstenen en fabrieksgebouwen rechts in de foto, deze had ik miscchien weg gedaan.
MVg John
Bedankt! Nee het is 1 foto die ik panorama-achtig heb uitgesneden Ik vond die gebouwen en industrie rechts juist leuk, links van de zon is er niks dan natuur en rechts is het niet anders dan "industrie"...
Als fotograaf zou ik me er anders ook best uit willen leven.
Overigens een mooie sfeervolle plaat, met een mooie belichting.
Denk wel dat de compo sterker wordt als je links ca. 3 cm eraf haalt. (net naast die iets dikkere scheve wolkenpluim) Dan krijg je een mooi v-vorm in de lucht.
Groeten,
Johan
Ik ga maar één keer per jaar (tijdens de vakantie) hengelen, maar dit ziet er inderdaad een prachtplek uit.
De compo evenals de kleuren en de scherpte mogen er ook zijn.
PS Mocht je ook riviervisser zijn, dan kan ik je een gîte aanbevelen in Frankrijk waar je kan vissen vanuit de living.
Wij verbleven er, en het stond vermeld als 'gîte de pêche'...... je kon het wel letterlijk nemen
Blijkbaar toch wel een paar vissers hier! Bedankt voor de toffe reacties!
@Djivan ik ben een visser met de vaste hengel, meestal op stilstaand water, maar vissen vanuit de living zie ik wel zitten
Comment