Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de kleurenversie van deze Eddy. De wollken komen misschien zo wel heel dreigend over, maar persoonlijk vind ik dat het zwart witte dit landschap teniet doet. Compositie en dergelijke is niets aan te merken.
Ik stel me hier een mooie blauwe zee voor, mooie groene bossen, dreigende wolken met misschien hier en daar een stukje blauw.......maar ik zie het niet .
Groetjes
na lang kijken ben ik er aan uit en hij doet het niet in zwart wit, mss wel in kleur
zoals ik het nu zie vechten de wolken met het landschap en wordt het beeld in 2 gedeeld door de (centraal) horizon.
als ik er kleuren bij denk lijkt dit me minder storend te zijn, maar das .....
Zwartwit heeft zijn eigen kwaliteiten en eigenschappen. Ik probeer zwartwit in kleur te kijken want dat is ook zo en respecteer dan ook deze in zijn hoedanigheid. Deze foto is mooi afgewerkt en de wolkenpartij maakt het af in zijn contrast en deelname aan het landschap. Het enige wat voor mij ontbreekt is een aantrekkings- een aandachtpunt Eddy
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de kleurenversie van deze Eddy. De wollken komen misschien zo wel heel dreigend over, maar persoonlijk vind ik dat het zwart witte dit landschap teniet doet. Compositie en dergelijke is niets aan te merken.
na lang kijken ben ik er aan uit en hij doet het niet in zwart wit, mss wel in kleur
zoals ik het nu zie vechten de wolken met het landschap en wordt het beeld in 2 gedeeld door de (centraal) horizon.
als ik er kleuren bij denk lijkt dit me minder storend te zijn, maar das .....
Wat een mooie dreigende wolkenpartij!
Ben toch ook wel een beetje nieuwsgierig naar de kleurenversie.
De foto is in kleur volgens mij niet goed en daarom toon ik de foto niet.
In z/w vind ik de dreigende wolken wel iets hebben terwijl hier en daar wat licht te zien is op de voorgrond.
Schijnbaar zijn er niet veel die hetzelfde aanvoelen en dat is dan verschillende smaak.
De volgende foto zal in kleur zijn.
Bedankt voor de reacties.
mvg,
Eddy
Comment