Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De dames zijn nog wat schuchter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De dames zijn nog wat schuchter

    Ja maar daar heb ik nou niet veel aan....
    Ga nog wat prutsen in testforum....
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #17
      Re: De dames zijn nog wat schuchter

      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
      heb net een link naar mezelf gestuurd en die ziet er zo uit : https://www.dropbox.com/s/0il1kgosx8g0d8c/IMG_3689a.jpg

      https://www.dropbox.com/s/0il1kgosx8g0d8c/IMG_3689a.jpg






      In mijn vorige post was ik de s nog vergeten achter http
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #18
        Re: De dames zijn nog wat schuchter

        Succes Brombeer! Het is in het begin een beetje zoeken maar je zal de weg wel vinden.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #19
          Re: De dames zijn nog wat schuchter

          Denk toch dat hij nu voor iedereen zichtbaar zou moeten zijn...met dank aan H@rm....
          Maare zoals gezegd zal nog ff moeten zoeken hoe ik deze link in dropbox zelf terug vind.

          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #20
            Re: De dames zijn nog wat schuchter

            Ewel en het is een schoontje. Gouden kalfjes met schitterende oortjes.
            Gij hebt geluk gehad die dag. Ben jaloers
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #21
              Re: De dames zijn nog wat schuchter

              Heel mooie opname Marc,goed gebracht,tof grts,jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #22
                Re: De dames zijn nog wat schuchter

                Goed gelukt met de zon op de reeën en het bos er achter dat in de donkerte verdwijnt. Nice shoot.

                Comment


                • #23
                  Re: De dames zijn nog wat schuchter

                  Mooi, dat licht op de beestjes en de oren.
                  Juiste DOF
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #24
                    Re: De dames zijn nog wat schuchter

                    Amaai dat heeft weer wat geduurd, zo blijf je wel koploper van het peloton. Bromberen zijn slimmigaards Heel interessante opname Marc met mooi licht.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #25
                      Re: De dames zijn nog wat schuchter

                      Als dit een uitsnede is, kan je die eerste dame haar hoefjes teruggeven.
                      10% verscherping geeft een beter beeld.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #26
                        Re: De dames zijn nog wat schuchter

                        Verlegen zijn ze, ja. Zoals zovele vrouwen. Maar ze zijn ook nieuwsgierig zoals
                        alle vrouwen. Mooie foto, en die pootjes. Tja, ben toch een borstenman.

                        Comment


                        • #27
                          Re: De dames zijn nog wat schuchter

                          Hey Brombeer het is je gelukt.
                          Heel erg mooie foto.

                          Comment


                          • #28
                            Re: De dames zijn nog wat schuchter

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            ...... size=1280x960
                            Als dat de afmetingen zijn, zou het kunnen dat de software van BD weigert de foto zichtbaar te maken.
                            was dat maar waar.
                            ----
                            vind het een leuke opname.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #29
                              Re: De dames zijn nog wat schuchter

                              Erg mooi, ze staat te drummen om op de foto te komen

                              Comment


                              • #30
                                Re: De dames zijn nog wat schuchter

                                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                                Amaai dat heeft weer wat geduurd, zo blijf je wel koploper van het peloton. Bromberen zijn slimmigaards Heel interessante opname Marc met mooi licht.
                                Bof...Raymond, begrijp je wel...eerst dat gedoe met die uil en nu dit. Heb niet bepaald de intentie om koploper te zijn en zelfs slimmigaards leren nog alle dagen bij. Als mijn pc's of programma's niet doen wat ik ervan verwacht word ik eerst wat kregelig en ook wel een beetje rusteloos tot dat opgelost is. De rust rond brombeer zal nu wel weerkeren

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Als dit een uitsnede is, kan je die eerste dame haar hoefjes teruggeven.
                                10% verscherping geeft een beter beeld.
                                Aan hoefjes kan ik je niet helpen. Mocht je meer ruimte bedoelen dat vind je hier
                                Die 10% gaat niet op in de door mij gebruikte software. Heb ze op uw verzoek nog wat bijgegeven.

                                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Verlegen zijn ze, ja. Zoals zovele vrouwen. Maar ze zijn ook nieuwsgierig zoals
                                alle vrouwen. Mooie foto, en die pootjes. Tja, ben toch een borstenman.
                                Doudeke je ben een man naar m'n hart. Herken mezelf daarin

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                was dat maar waar.
                                ----
                                vind het een leuke opname.
                                grt,bouk.
                                De maten die je te zien kreeg kwamen niet overeen met het bestand dat wel degelijk 900 op xxx was.

                                Iedereen bedankt voor de reacties en vooral extra dank aan H@rm die me op de goede weg kreeg.

                                Groetjes
                                Marc
                                Last edited by Brombeer; 8 april 2013, 14:51. Reden: Foto van server verplaatst
                                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                                Comment

                                Working...
                                X