Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik kom er door

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik kom er door

1/190 sec
    f/9
    ISO 64
    17,1 mm (in 35 mm 105,0 mm

Ik zag die rots zo door het groen de lucht in staan en heb niet getwijfeld.

Groetjes en bedankt voor het kijken flecha
    Vrees niet dat je
    te traag vordert:
    vrees alleen de stilstand.

Re: ik kom er door

Oeioei, zo scheef! Ik vrees dat het zaakje binnenkort van die rots gaat donderen.

Een onderwerp in het centrum van het beeld, is zelden mooi. Googel eens met de zoekwoorden "Regel van derden fotografie" en "Gulden snede fotografie".

Wat vind je van deze: klik ?

Probeer de bestanden van jouw foto's zo groot mogelijk te houden. BD adviseert 500 kilobytes, deze is (ocharme!) nog geen 78 kB.
    Het zal de kijk-kwaliteit ten goede komen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik volg Jos!

Je hebt "iets" gezien waarin veel potentieel zat, dat is al goed, alleen verkeerde compositie gebruikt. Misschien eens terug gaan?

Comment

Om terug te gaan zal ik toch wel even weg zijn, want het is een vakantiefoto. Ik weet het comme toujour te snel om dat je iets ziet en en het niet verloren wil laten gaan. Maar ik zal zeker gaan googlen. En hoe dat komt dat het bestand zo klein is dat weet ik niet. Dank voor de comments groetjes, flecha.
        Vrees niet dat je
        te traag vordert:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flecha Bekijk bericht
          .......En hoe dat komt dat het bestand zo klein is dat weet ik niet......
          Wuala.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Jos heeft gelijk hoor, Flecha.
            Zijn bewerking vergeleken met jouw foto: 't is een wereld van verschil.

Rustig je tijd nemen om je compositie te bepalen
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Jos zijn bewerking is toch niet ok? Ok hij staat recht maar voor de rest... Maar ja van een kleine kb foto kan je geen topper maken he.
              Es nagaan he Flecha.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

De andere foto's die ik via wuala plaats die behouden toch hun grote. Dan vraag ik me af wat er hier gebeurd is. Eens even gaan uitzoeken. En een alternatief voor wuala is wat dan?
                Vrees niet dat je
                te traag vordert:

Comment

De andere foto's die ik via wuala plaats die behouden toch hun grote. Dan vraag ik me af wat er hier gebeurd is. Eens even gaan uitzoeken. En een alternatief voor wuala is wat dan?
                  Dropbox
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Dank u ik ga het eens doornemen hoe dat dat werkt. Want wuala heb ik bijgekregen met de aanschaf van een externe harde schijf.
                    Vrees niet dat je
                    te traag vordert:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Oeioei, zo scheef! Ik vrees dat het zaakje binnenkort van die rots gaat donderen.

Een onderwerp in het centrum van het beeld, is zelden mooi. Googel eens met de zoekwoorden "Regel van derden fotografie" en "Gulden snede fotografie".

Wat vind je van deze: klik ?

Probeer de bestanden van jouw foto's zo groot mogelijk te houden. BD adviseert 500 kilobytes, deze is (ocharme!) nog geen 78 kB.
                      Het zal de kijk-kwaliteit ten goede komen.

Jos Vanhengel u zegt dat deze foto maar 78 kb groot is. Ik heb gekeken in mijn web box en daar staat die als 418 kb groot. Nu is mijn vraag hoe kan ik zien op het forum hoe groot (kb) deze foto is? Want dan kan ik ook eens naar mijn andere afbeeldingen of dat deze ook veranderd zijn in grote met het overzetten naar het forum en zo ja dan moet ik eens zien hoe dat komt. En of dat het alleen met deze foto is. Groetjes flecha
                      Vrees niet dat je
                      te traag vordert:

Comment

Er zit heel wat informatie achter je rechter muisknop.

Klik rechts op de foto hierboven en kies dan "Eigenschappen" (in Internet Explorer) of "Afbeeldingsinfo bekijken" (in Firefox).
                        Een nieuwe wereld zal voor je opengaan.

Dit forum wijzigt niets aan een foto. De software van BD maakt alleen de afbeelding zichtbaar die op het ingevoegde internetadres staan.
                        Last edited by Jos Vanhengel; 6 april 2013, 06:02.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Het origineel vind ik mooier.
                          Alleen even kijken of het foto onderwerp recht staat.
                          En je hebt een mooie foto misschien een andere compositie eens uit proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Er zit heel wat informatie achter je rechter muisknop.

Klik rechts op de foto hierboven en kies dan "Eigenschappen" (in Internet Explorer) of "Afbeeldingsinfo bekijken" (in Firefox).
                            Een nieuwe wereld zal voor je opengaan.

Dit forum wijzigt niets aan een foto. De software van BD maakt alleen de afbeelding zichtbaar die op het ingevoegde internetadres staan.

Ik heb dit al eens gedaan maar dan komt er te staan afbeelding kopieren afbeeldings link of url ... en als laatste staat er dan element inspecteren maar dit is in google chrome. Want IE mag niet op mijn pc want die heeft dan conflicten mijn mijn muziek programma. Dus hoe vind ik dan die gegevens denkt u?
                            Vrees niet dat je
                            te traag vordert:

Comment

Ik heb dit al eens gedaan maar dan komt er te staan afbeelding kopieren afbeeldings link of url ... en als laatste staat er dan element inspecteren maar dit is in google chrome. Want IE mag niet op mijn pc want die heeft dan conflicten mijn mijn muziek programma. Dus hoe vind ik dan die gegevens denkt u?
                              Werkt ook met mozilla

Comment

Working...
                              X