Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Is dat niet gevaarlijk Jozef zo op je buik gaan liggen in 't midden van de weg?
Correcte compo en belichting .
De wandelaars had je kunnen betrekken in 't beeld of totaal niet. Nu zijn ze zowel links als rechts, in beeld en niet in beeld.
Het onkruid en de lege fles had je nog kunnen wegdoen
mvg,
Eddy
Dylan en Marie -anne het is de brug van Dendermonde,en Eddy ik heb mijn fototoestel zo laag mogelijk bij de grond gehouden,en afgedrukt in de haast om heel huids weg te komen,grts,jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Zou het niet beter kunnen omschrijven dan Pixxel, en voor de mensen in beeld sluit ik me aan bij Eddy. Da's gemakkelijk hé Jozef, niettemin toch een geslaagde opname hoor
mooi idee
misschien eens op een minder zonnige dag doen, dan heb je die harde slagschaduw niet
Toch, indien je het nog eens opnieuw probeert, meer lucht meepakken, maar dat weet je intussen al
Bedankt allemaal voor jullie bezorgdheid hoor voor mijn persoon,maar... er stond wel mijn vrouw achter mij op de uitkijk!!! en de foto is alleen bij gesneden omdat hij wat scheefstond,daarom zo weinig lucht,grts,jozef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment