Bedankt voor het kijken en de comments
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brug
Collapse
X
-
Brug
Bedankt voor het kijken en de commentsHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!Labels: Geen
-
-
Re: Brug
Is dat in Temse?
Ik vind het een mooie opname behalve dat er een beetje te weinig lucht is. Maar smaken hé...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Is dat niet gevaarlijk Jozef zo op je buik gaan liggen in 't midden van de weg?
Correcte compo en belichting .
De wandelaars had je kunnen betrekken in 't beeld of totaal niet. Nu zijn ze zowel links als rechts, in beeld en niet in beeld.
Het onkruid en de lege fles had je nog kunnen wegdoen
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Dylan en Marie -anne het is de brug van Dendermonde,en Eddy ik heb mijn fototoestel zo laag mogelijk bij de grond gehouden,en afgedrukt in de haast om heel huids weg te komen,grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtafgedrukt in de haast om heel huids weg te komen,grts,jozef
Och, ik dacht al, die brug is nog maar nieuw en nu al beklad met verf...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
mooi idee
misschien eens op een minder zonnige dag doen, dan heb je die harde slagschaduw niet
Toch, indien je het nog eens opnieuw probeert, meer lucht meepakken, maar dat weet je intussen al
of op een ander tijdstip, om 8 uur 's morgens bvb
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk berichtMaar misschien nog de fles en de graffiti wegwerken?
Comment
-
Bedankt allemaal voor jullie bezorgdheid hoor voor mijn persoon,maar... er stond wel mijn vrouw achter mij op de uitkijk!!! en de foto is alleen bij gesneden omdat hij wat scheefstond,daarom zo weinig lucht,grts,jozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment